فیل هلموث Phil Hellmuth یکی از معروف ترین بازیکن های بازی پوکر در سطح جهانی می باشد که توانسته در طی فعالیت خود در زمینه بازی پوکر در مسابقات جهانی مختلفی حضور پیدا کند و افتخارات مختلفی را نیز به همراه جوایز گوناگون به دست آورد.

فیل هلموث بیوگرافی

بیوگرافی فیل هلموث

 در زندگینامه فیل هلموث آمده است که او دارای اصالتی آمریکایی می باشد و در ایالت ویسکانسین در کشور آمریکا متولد شده است. فیل متولد شده در تاریخ 16 جولای در سال 1964 میلادی می باشد و اکنون دارای حدود 55 سال می باشد که از سنین تقریبا میان سالی خود وارد عرصه بازی پوکر شده است و آن را به صورت حرفه‌ ای ادامه داده است. او در طی فعالیت حرفه‌ ای خود در مسابقات جهانی مختلفی حضور یافته است که در تمامی آنان به عنوان یکی از حرفه ای ترین بازیکن ها در سطح جهانی شناخته شده است.

 فیل هلموث پوکر باز

 فیل هلموث پوکر باز

در خصوص فعالیت حرفه‌ ای فیل هلموث قمار باز باید گفت او در سال 2007 میلادی در زمانی که در حدود سنین میان سالی خود قرار داشته است بازی پوکر را به صورت حرفه‌ ای دنبال می کند. او در طی حضور خود در مسابقات حرفه ای و در سطح جهانی بازی پوکر توانسته است تعداد 15 قهرمانی را در رزومه کاری خود به دست آورد و کسب کند. از جمله دست های فراموش نشدنی فیل هلموث می توان به رکورد او در سال 2020 اشاره کرد که در آن توانست با برد جایزه بیست و سه میلیون دلاری رکورد کسب جوایز را از آن خود کند.

 فیل هلموث بد اخلاق

 فیل هلموث بد اخلاق

هلموث که از آن در مسابقات جهانی بازی پوکر به عنوان پسر بد اخلاق پوکر یاد می شود و رقبای او این لقب را به او داده اند شخصیت بسیار جالبی در بازی های خود دارا می باشد. علت نام نهادن این لقب و نام بر روی فیل به این دلیل بوده است که وی در یک سری از مسابقات جهانی بازی پوکر از رقبای خود و افراد دیگر حاضر بر سر میز می خواهد که سکوت را رعایت کنند تا او بتواند تمرکز کافی داشته باشد.

 اما پس از پایان یافتن نوبت هلموث خودش و رسیدن نوبت به سایر بازیکن ها خود فیل شروع به صحبت می کند و باعث می شود تا دیگر بازیکن ها به کنایه به او بگویند که سکوت را رعایت کنید تا هلموث بتواند با تمرکز بالا صحبت کند. این صحبت باعث می شود تا هلموث عصبانی شود و حتی قصد ترک آن بازی را کند که به اسرار و پا در میانی سایر افراد به بازی باز می گردد. از همین جا بوده است که نام و لقب جالب پسر بد اخلاق بازی های پوکر را بر روی فیل می گذارند و او را با این نام می شناسند.

 بازی های فیل هلموث

از جمله کلیپ فیل هلموث که نشان دهنده بازی های او در زمان حضورش در بازی های جهانی می باشد نشان دهنده قدرت و حرفه ای بودن او در انجام بازی پوکر می باشد. در حقیقت فیل هلموث در جدول برترین پوکر بازان جهان توانسته است به عنوان بیست و دومین بازیکن در سطح جهان شناخته شود و نام خود را به عنوان یکی از حرفه ای ترین بازیکن های بازی پوکر در سر تا سر جهان به ثبت برساند.

 عکس های فیل هلموث

 عکس های فیل هلموث

 از طرفی هلموث در کنار این که به عنوان یکی از حرفه ای ترین بازیکن ها در بازی قمار خانه ای پوکر شناخته می شود همچنین از او به عنوان یک نویسنده نیز یاد شده است. هلموث کتابی تحت عنوان زندگی نامه و بیوگرافی خود منتشر کرده است که عنوان آن را نیز بر اساس لقب خود انتخاب کرده است. عنوان کتاب وی بد اخلاق پوکر می باشد که در آن بخشی از زندگی نامه و بیوگرافی شخصی خود را و زندگی خود را در طی فعالیت حرفه‌ ای خود در بازی پوکر نوشته است.

کتاب موثر او در زمینه پوکر

 گفتی است که این کتاب بسیار مورد توجه افراد و طرفدار های هلموث قرار گرفته است به خصوص افرادی که علاقه مند به بازی پوکر و بازی های قمار خانه ای می باشند. قطعا این کتاب می تواند یکی از بهترین راه ها برای افرادی باشد که علاقه مند به بازی پوکر هستند و می خواهند با استفاده از آموزش بازی پوکر این بازی را بیاموزد و در مسیر انجام حرفه ای این بازی قدم بر دارند چرا که در آن هلموث از تمامی اتفاقات زندگی خود در طی فعالیت حرفه‌ ایش در سایت شرط بندی با تورنمنت را یاد داشت کرده است.

 بچه لوس پوکر فیل هلموث

 بچه لوس پوکر فیل هلموث

هلموث که به عنوان بد اخلاق بازی پوکر معروف می باشد و شناخته می شود گفته می شود که دارای 15 دستبند سری مسابقات جهانی بازی پوکر می باشد. در رزومه فعالیت حرفه‌ ای وی در پوکر آمده است که برای اولین بار در سال 1989 اولین برد خود را تجربه کرده است و در آن سال نیز بوده است که توانسته است نام خود به عنوان یکی از بازیکن های حرفه ای در عرصه بازی پوکر در جهان مطرح کند.

 هلموث دارای 15 عدد قهرمانی در مسابقات جهانی می باشد و در سال 2020 نیز توانسته است رکورد کسب بیش ترین مبلغ جایزه را از آن خود کند. در این مسابقات فیل با کسب جایزه بیست و سه میلیون دلاری رکورد برد مبلغ را در سر تا سر جهان به نام خود ثبت کرده است.

در پاسخ سوال فیل هلموث چند سال دارد باید گفت او اکنون دارای حدود 55 سال سن می باشد که حدود 13 سال نیز می باشد که وارد عرصه مسابقات بازی پوکر به صورت حرفه‌ ای شده است. همچنین برخی اخلاق های خاص او در بازی شخصیت او را خاص کرده است.

 سوالات متداول

  1.  فیل هلموث متولد چه سالی می باشد؟

    وی متولد شده در تاریخ 16 جولای 1964 می باشد.

  2.  هلموث به عنوان چندمین بازیکن در سطح جهانی شناخته می شود؟

    هلموث توانسته است مقام بیست و دومین بازیکن را در سطح جهان در بازی های پوکر از آن خود کند.

  3. در آمد سالانه فیل چه میزان می باشد؟

    به طور میانگین گفته شده است که هلموث دارای درآمدی حدود 23 میلیون دلار در سال می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :