از گذشته تا به امروز ورزش بسکتبال از ورزش های محبوب و پرطرفدار در جهان محسوب می شده و بازیکنان مشهور بسیار زیادی نیز در این رشته ورزشی فعالیت می کنند. یکی از بازیکنان معروف در این رشته که می توان نام برد کریستوفر امانوئل پاول معروف به کریس پاول است که در حال حاضر در تیم فینیکس سانز از تیم های لیگ ان بی ای بازی می کند است.

  • با یک کلیک ساده بر روی گزینه “ورود به وب سایت” می توانید به شرط بندی بسکتبال nba در سایت معتبر بپردازید.
کریس پاول کیست؟

کریس پاول کیست؟

پاول متولد 6 مه سال 1985 است و از بسکتبالیست های مطرح آمریکایی می باشد و در وینستون سیلم متولد شده است و قد این بسکتبالیست 183 سانتی متر یا 6 فوت است و از بسکتبالیست های با قد متوسط محسوب می شود گ در حال حاضر در تیم فینیکس سانز بازی می کند.

عکس های کریس پاول را از کجا ببینیم؟

برای مشاهده عکس های پاول می توان به موتور جستجو گوگل مراجعه کرد و آخرین عکس های این بسکتبالیست را مشاهده کنید و همچنین در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و… نیز می توانید عکس و ویدیو های پاول را ببینید.

آدرس پیج اینستاگرام کریس پاول چیست؟

همانطور که گفته شد می توان برای مشاهده و اطلاع از عکس ها و ویدیو های پاور و همچنین آخرین اخبار مربوط به این بسکتبالیست به پیج رسمی اینستاگرامش مراجعه کرد که آدرس این پیج cp3 است و با 10.7 میلیون دنبال کننده در حال فعالیت می باشد و اگر از علاقه مندان به این بسکتبالیست هستید می توانید با دنبال کردن این بازیکن در اینستاگرام از اخبار، عکس ها و ویدیو هایش مطلع شوید.

جوایز و افتخارات کریس پاول

از افتخاراتی که پاول تاکنون کسب کرده است می توان به دو مدال طلا در بازی های المپیک تابستانی سال های 2008 و 2012 و کسب یک مدال برنز در جام جهانی بسکتبال سال 2006 اشاره کرد.

چه حاشیه هایی برای پاول به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای پاول به وجود آمد؟

کریس پاول با اینکه از بسکتبالیست های مشهور آمریکایی است از ابتدای شهرتش تا کنون حاشیه های خاصی نداشته است و از بازیکنان نسبتا بی حاشیه محسوب می شود.

این بازیکن در کدام تیم بازی می کند؟

کریس پاول از سال 2020 تا کنون مشغول بازی در تیم فینیکس سانز است و همچنین از ابتدای فعالیتش در تیم های اوکلاهاما سیتی، هیوستون راکتس، لس آنجلس کلیپرز و نیو اورلینز پلیکانز نیز بازی کرده است.

همسر این بازیکن کیست؟

کریس پاول با جادا کرولی ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج یک دختر و یک پسر است.

ملیت این بازیکن

ملیت کریس پاول آمریکایی است و در هیوستون متولد شده است.

سوالات متداول

  1. قد کریس پاول چن است؟

    قد این بسکتبالیست 183 سانتی متر یا 6 فوت است.

  2. کریس پاول چه مدال هایی در تاریخچه خود دارد؟

    دو مدال طلا در بازی های المپیک تابستانی سال های 2008 و 2012 و کسب یک مدال برنز در جام جهانی بسکتبال سال 2006 کسب کرده است.

  3. پاول در چه تیم هایی بازی کرده است؟

    پاول هم اکنون مشغول بازی در تیم فینیکس سانز است و همچنین از ابتدای فعالیتش در تیم های اوکلاهاما سیتی، هیوستون راکتس، لس آنجلس کلیپرز و نیو اورلینز پلیکانز نیز بازی کرده است.

  4. پاول از چه سالی در تیم فینیکس سانز بازی می کند؟

    از سال 2020 تاکنون مشغول بازی در تیم سانز می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :