بعد از توجه به آموزش بازی پوکر لازم است در مورد بایکنان این بازی و الخصوص گرگ مرسون greg merson بدانید که او یکی از حرفه ای ترین بازیکن ها در سطح جهانی در خصوص بازی پوکر می باشد که در بازی‌ های کوتاه‌ مدت آنلاین پوکر یکی از سر شناس ترین بازی ها در سطح جهان شناخته شده است. به همین علت می باشد که به وی لقب پادشاه بازی های آنلاین را در خصوص بازی های آنلاینی که در سر تا سر جهان برگزار می‌ شود داده‌ اند.

زندگینامه گرگ مرسون

زندگینامه گرگ مرسون

همچنین گفتنی می باشد که بازیکن افسانه ای پوکر گرگ مرسون را به عنوان یکی از بزرگ ترین و با اخلاق ترین پوکر باز های معروف در سر تا سر جهان می شناسند. او در طول زندگی خود با سختی های بسیاری مقابله کرده است تا توانست راه و جایگاه خود را در پوکر به دست آورد.

 گرگ مرسون پوکر باز

بسیاری معتقد هستند که معروفیت این بازیکن مربوط به یکی از بازی‌ های جهانی او در سال ۲۰۱۲ میلادی می باشد که با حضور در مسابقات سطح جهانی پوکر توانست خود را به یکی از چهره های شناخته شده در این عرصه و مسابقات تبدیل کند. یکی از نکاتی که وی را به یکی از بزرگ ترین و با اخلاق ترین بازیکن ها در سطح جهان تبدیل کرده است این است که او برخی از مبالغ برد خود را در مسابقات مختلف به موسسه های خیریه می بخشد و این کار او بسیار مورد تعریف مردم قرار گرفته است و همین نیز باعث شده است تا طرفداران مختلفی را به خود اختصاص دهد.

 گرگ مرسون کیست

 گرگ مرسون کیست

 در خصوص بیوگرافی گرگ مرسون ذکر شده است که این بازیکن که دارای ۲۴ سال سن می باشد و به عنوان یکی از بازیکن های جوان در عرصه بازی پوکر حرفه‌ ای مشغول می‌ باشد. گفته می شود که اهل میرلند می باشد و در این منطقه متولد شده است برخی می گویند که اکنون در شهر های مختلفی از کشور آمریکا ساکن است و برای انجام بازی‌ های متفاوت خود این روش زندگی را انتخاب کرده است. بسیاری او را به عنوان یکی از معجزه گر های بازی پوکر می شناسد و این به این دلیل است که او معمولاً در تمام بازی‌ های خود در لحظات حساس توانسته است دست های معجزه گری را در بازی رو بکند.

ریسک پذیری بالا در پوکر

 اما خود او راز این کار خود را در این می‌ داند که توانسته است به قدرتی در خود برسد که در انجام بازی پوکر ریسک های زیادی را انجام دهد که ریسک های وی اصولا اکثراً نقطه مثبت ماجرا را شامل می‌ شود. او به بسیاری از علاقه مندان به انجام و یاد گیری بازی پوکر نصیحت های قهرمانان پوکر به آماتور ها را این گونه بیان می کند که به صورت حرفه‌ ای توصیه می‌ کند که اگر اهل ریسک نیستند و نمی‌ تواند احتمالات مختلف و ریسک پذیری را در انجام و بازی بپذیرد به این حرفه وارد نشود.

 عکس های گرگ مرسون

 نکته‌ ای که بسیار از گرگ مورد توجه قرار گرفته است این می باشد که او گفت است از زمانی که حدود ۱۶ سال سن داشته است و در سنین نوجوانی خود به سر می‌ برده است به مواد مخدر هم چون ماری جوانا و کوکائین اعتیاد پیدا کرده است. اما وی عنوان کرده است که قبل از پیروزی در مسابقات جهانی پوکر توانسته است اعتیاد خود را کنار بگذارد و دیگر به سمت مواد مخدر نرود. در سال ۲۰۱۲ میلادی یک دستبند طلا در سری مسابقات قهرمانی جهانی به دست آورد و همچنین مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار را نیز در این مسابقات کسب کرده است و به دست آورده است.

 خانواده گرگ مرسون

گرگ در خصوص خانواده خود عنوان کرده است که به همراه مادر و برادر خود زندگی می‌ کند و گفته است که هنگامی که در سنین کودکی خود قرار داشته است پدر او به مواد مخدر روی می آورد و بعد از گذشت چند سال و خانواده اش را ترک می کند. او گفته است که حمایت کنندگان اصلی در انجام حرفه‌ ای بازی پوکر مادر و برادرش بوده اند تا کنون در مسابقات جهانی پوکر وی توانسته است یک دستبند طلا و همچنین جوایز مختلفی را در مسابقات گوناگون به دست آورد.

 درآمد گرگ مرسون

 درآمد گرگ مرسون

 گفته می شود که درآمد سالیانه گرگ از شرکت در مسابقه های مختلف و انجام بازی پوکر به صورت حرفه ای حدود ۹ میلیون دلار می باشد. همچنین به او لقب ثروتمند ترین بازیکن جوان در این عرصه را دادند چرا که میزان ثروت و دارایی وی بسیار زیاد می باشد. او با نشان دادن خود و کسب موفقیت های مختلف در بازی ها و مسابقه های مختلف جهانی توانسته است علاوه بر این که خود را در بین بر ترین بازیکن ها دنیا به ثبت برساند جوایز مختلفی را کسب کند که باعث افزایش ثروت و دارایی او شده است.

دست های برنده وی

 دست های گرگ مرسون بسیار مورد توجه افراد و علاقه مند های به بازی پوکر و مسابقات جهانی آن قرار می گیرد چرا که بسیاری گمان می کنند که وی حیله های مختلفی را برای برد استفاده می کند در صورتی که این گونه نمی باشد بلکه گرگ به حدی از حرفه ای بودن رسیده است که می تواند حتی از کارت و دست های بد نیز بهترین استفاده را بکند.

گرگ مرسون اهل کجاست

 بسیاری از افراد و علاقه مند های به بازی و مسابقه های تورنمنت پوکر های گرگ مرسون را مشاهده کرده اند و قطعا برخی ابتدا گمان می کرده اند که وی باید دارای اصالتی آمریکایی باشد و در این کشور به دنیا آمده باشد. در صورتی که بر خلاف تصور عموم گرگ اهل ایرلند می باشد و در این کشور متولد شده است.

گرگ مرسون اهل کجاست

 سوالات متداول

  1. او در این عرصه چگونه معروف شد؟

    گرگ مرسون در WOSP های مختلفی شرکت کرده است که با حضور او در این مسابقه های مختلف جهانی باعث شده است تا وی را به عنوان یکی از حرفه ای ترین بازیکن ها پوکر بشناسند.

  2.  گرگ مرسون چند سال سن دارد؟

    وی دارای بیست و چهار سال سن می باشد.

  3.  دستبند قهرمانی جهانی خود را مرسون در چه سالی دریافت کرده است؟

    در سال 2012 میلادی مرسون توانسته است دستبند قهرمانی جهانی به دست آورد.

  4.  مرسون را با چه لقبی در عرصه بازی پوکر می شناسند؟

    بسیاری او را با لقب بازیکن با اخلاق پوکر می شناسند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :