آناشید حسینی طراح لباس و مدل اینستاگرامی است که توانسته در چند وقت اخیر با حاشیه هایی که به وجود آورده نظر بیشتر کاربران را به خود جلب کند. تفاوت او با دیگر مدل های فضای مجازی این است که او در داخل کار می کند و به قوانین داخلی احترام می گذارد. بیشتر طرفداران او کاربران داخلی هستند. به او نیز به خاطر ازدواج با یکی از فرزندان سیاسیون لقب آقازاده را داده اند. ازدواجی که چندان موفق نبود و جنجال های بسیاری را به وجود آورد. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد این سلبریتی بیشتر توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

در واقع لازم می باشد برایتان این نکته را یادآوری کنیم که او هم اکنون همسر جدید پویان مختاری مدیر سایت های شرط بندی حضرات بت و ریچ بت می باشد.

آناشید حسینی کیست

آناشید حسینی کیست

در روز 4 بهمن سال 1370 در شهر اهواز به دنیا آمده است. او سیده است و بنا به گفته خودش حجاب هیچ موقع نتوانسته او را از ادامه در کار مدلینگ منصرف کند یا تناقضی به وجود آورد. از کودکی به این کار علاقمند بوده اما در دوران دانشگاه رشته معماری را برگزیده است و آن را تا مقطع لیسانس ادامه داده است. پس از آن تصمیم می گیرد تا به رشته مورد علاقه خود بپردازد و کم کم شروع می کند. او خودش پارچه تهیه می کند و با توجه به اینکه طراحی لباس را یاد داشته، لباس هایی را برای خود می دوزد. پس از آن آنها را می پوشد و در صفحات مجازی تبلیغ می کند. در ابتدا چندان موفق نبود اما کم کم در بین کاربران جا می افتد و کارهایش به فروش می رفت.

طی مدت کوتاهی به شهرت می رسد و حالا دیگر او به یکی از معروف ترین طراحان لباس تبدیل شده است. او می گوید که هرگز کارهای دیگران را نمی پوشد و تبلیغ نمی کند و تمام کارهایی که می پوشد کار خودش است. این بانوی مدل خود را یک کارآفرین می نامد و می گوید که تلاش زیادی کرده است تا در این راه موفق باشد.

ماجرای طلاق آناشید حسینی

ماجرای طلاق آناشید حسینی

اما شاید شما نیز در مورد ازدواج این سلبریتی چیزهایی شنیده باشد. او با محسن مرادیان فرزند سفیر ایران در کشور دانمارک آشنا شده بود. پس از اینکه ارتباط هایی با هم داشتند، به هم علاقمند می شوند و پس از مدتی به طور رسمی اعلام می کنند که با هم نامزد شده اند. نامزدی آنها به صورت آرام برگزار شد و تا اینجا هیچ مشکلی نداشت. اما پس از مدتی آنها مراسم ازدواج خود را در کشور دانمارک برگزار می کنند. در این مراسم افراد مشهور و سیاستمداران به نامی هم حضور داشتند که این مسئله جنجالی شد.

موضوع از آنها شروع شد که همسرش در صفحه شخصی اینستاگرام خود یک نوشته بلند بالایی را منتشر می کند و در آن از همسرش انتقاد می کند. او به صورت نرم گفته بود که نمی بایست تصاویری از آن مجلس در فضای مجازی پخش می شد و مسئول آنها هم تو هستی. به همین خاطر نمی توانم دیگر انتقادهای تند برخی ها را تحمل کنم و دیگر تصمیم خود مبنی بر جدایی را گرفته ام.

آناشید حسینی و امیر حسین مرادیان

آناشید حسینی و امیر حسین مرادیان

پس از این موضوع آناشید حسینی هم با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود این موضوع را تایید کرد و برای همسرش آرزوی موفقیت کرد. موضوع آنها دقیقا از جایی شروع شد که آنها مراسمی با هزینه های بسیار زیاد را برگزار کردند. در آن مراسم سیاست مدارانی نیز دعوت بودند که پس از مدتی با انتشار تصاویری از آن پدر امیر حسین را به شدت مورد آماج حملات خود قرار دادند. آنها گفته بودند که شما به عنوان یک نماینده چطور می توانید برای پسر خود هزینه های میلیاردی را انجام دهید؟ شما به عنوان یک نماینده مردم در کشور خارجی، چرا باید مراسم پسر شما باشکوه و مجلل برگزار شود؟

پس از این ماجرا بود که رسانه ها هم به این موضوع پرداختند و به شدت از او انتقاد کردند. مهدی صدرالساداتی یک روحانی منتقد است که برای اولین بار موضوع هزینه های سرسام آور سفیر را رسانه ای کرد. او به شدت به این حرکت مسئولان ایرانی خارج از کشور شکایت داشت و از دیگر مسئولان داخلی خواستند تا جلوی این ولخرجی ها را بگیرند.

حواشی آناشید حسینی

حواشی آناشید حسینی

در ابتدا زمانی که نام آناشید حسینی به عنوان یک مدل میاد وسط، فکر می کنیم که حاشیه های دوروبر او به موضوع حجاب او بر می گردد اما این تنها جنجال او نمی باشد. در اوایلی که خود را به عنوان یک سلبریتی مطرح کرد که در زمینه مدلینگ کار می کند، همه منتظر بودند که او حجاب خود را بردارد اما این اتفاق نیافتاد. بعد از آن، او به خارج از کشور سفر کرد و طرفدارانش دوباره منتظر بودند تا این کار را انجام دهد اما او این بار نیز با حجاب کامل ظاهر شد. در برنامه ای در مورد حجاب خود گفته بود که این مسئله اصلا تناقضی با موضوع مدلینگ ندارد و من این را به همه ثابت کرده ام.

اما حاشیه اصلی این اینفلوئنسر موضوع ازدواج لاکچری او می باشد. او با امیر حسین مرادیان نامزد بود و مجلس عروسی خود را در کشور دانمارک به بهترین شرایط ممکن برگزار کرد. یک روحانی به نام مهدی صدرالساداتی نیز به این مجلس دعوت بود و پس از اینکه به ایران بازگشته بود آن را رسانه ای کرد و به شدت از پدر امیر حسین انتقاد کرده بود. رسانه های نیز دست به کار شدند و مطالب تندی را علیه آنها نوشته بودند.

بیوگرافی آناشید حسینی

بیوگرافی آناشید حسینی

یکی از مدل های مشهور داخلی می باشد که در حال حاضر حدود 29 سال سن دارد. این سلبریتی در کار طراحی لباس است و گفته می شود که از کودکی به این رشته علاقمند بوده است. او بارها اعلام کرده است که نقطه تمایز او با سایر بانوان دیگری که در این زمینه فعالیت می کنند این است که اعتقاد دارد حجاب مخالف مدلینگ نمی باشد.  او در رشته معماری تحصیل کرده است و مدتی را با پسر سفیر ایران در کشور دانمارک ازدواج کرده بود اما به دلیل به وجود آمدن حاشیه هایی از هم جدا شدند.

آناشید حسینی و ریحانه پارسا

آناشید حسینی و ریحانه پارسا

پس از اینکه آناشید حسینی و همسرس از هم جدا شدند، شایعاتی مبنی بر اینکه امیر حسین مرادیان با ریحانه پارسا ارتباط دارد، منتشر شده است. این ادعا را امیر فردین که در خارج از کشور زندگی می کند، کرده است و می گوید که آنها چندین بار در خارج از کشور با هم ملاقات هایی داشته اند. پس از این شایعه کاربران زیادی به آن واکنش نشان داده اند و گفته اند که آخر و عاقبت این آقازاده ها خیانت است.

آنها احتمال می دهند که این دو از قبل نیز با هم ارتباط داشته اند و شاید دلیل مهاجرت ریحانه و نیز موضوع طلاق از آناشید هم طراحی از قبل بوده است. همه کاربران منتظرند تا ببینند شایعات در مورد آنها حقیقت دارد یا خیر. هیچ کدام از آنها در این مورد اظهار نظر نکرده اند.

اینستاگرام آناشید همسر جدید پویان مختاری

در حال حاضر این سلبریتی دارای چندین صفحه شخصی اینستاگرام می باشد که در آنها به فعالیت می پردازد. یکی از آنها مخصوص کارهایی است که خود او طراحی کرده است. برخی دیگر مخصوص تبلیغات محصولات مختلف است و یکی دیگر به عنوان صفحه اصلی او فعال است. اما در پیج اصلی او در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر او را دنبال می کنند. او در این پیج کمپین هایی را راه اندازی می کند و از کاربران و طرفداران خود می خواهد تا در آنها شرکت کنند. این سلبریتی برای اینکه کاربران را ترغیب به این کار کنند برای آنها جوایزی نیز در نظر گرفته است. این کمپین تا 21 آذر دایر است و در آن نحوه شرکت را نیز شرخ داده است.

آناشید حسینی قبل از عمل زیبایی

آناشید حسینی قبل از عمل زیبایی

اما برخی ها در نگاه اول به این سلبریتی فکر می کنند که او نیز مانند سایر اینفلوئنسرهای دیگر عمل زیبایی انجام داده است. اگر دقت کرده باشید تقریبا تمام بانوانی که در عرصه مدلینگ کار می کنند، حتما یکی دو باری زیر تیغ جراحان زیبایی رفته اند و معمولا صورت خود را عمل کرده اند. اما این سلبریتی دارای صورتی صاف و نچرال می باشد و زیبایی او طبیعی است.

فیلم عروسی این اینفلوئنسر

درست پس از اینکه جنجال های مراسم عروسی او رسانه ای شد، بیشتر کاربران در فضای مجازی به دنبال کلیپی از این مراسم لاکچری می گشتند اما هیچ کدام موفق به این کار نشدند. در واقع از اول هم نمی خواستند تا این کار انجام شود و ماجرای آنها توسط یک روحانی به نام مهدی صدرالساداتی عمومی شد. او تصاویری را از این مراسم باشکوه منتشر کرده بود و در زیر آن به شدت از نحوه برگزاری آن انتقاد کرده بود.

سوالات متداول در مورد این بانوی مدل

  1. آیا آناشید حسینی در خارج از کشور زندگی می کند؟

    خیر او در حال حاضر در داخل کشور می باشد و برخی مواقع به خارج از کشور مسافرت می کند.

  2. آیا همسر سابق آناشید حسینی با ریحانه پارسا رابطه دارد؟

    شایعاتی وجود دارد که این دو در خارج از کشور با هم ملاقاتی داشته اند.

  3. آناشید حسینی اهل کجاست؟

    این سلبریتی در شهر اهواز متولد شده است و در حال حاضر 29 سال سن داد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :