بازی ball pool هم اکنون در گوگل پلی و در سایت های معتبر دانلود بازی به عنوان یکی از بهترین و معتبر ترین بازی هایی شناخته شده است که در دسته بندی هایی که صورت گرفته جزو بازی های مهیج و سرگرم کننده قرار گرفته که افراد زیادی را به خود جذب نموده است و باعث شده تا عده زیادی در این بازی حضور داشته باشند و این چنین بتواند اوقات فراغت خود را در این بازی بگذرانند و ساعت ها در آن مشغول باشند. این بازی یکی از شاخه های مرتبط با بازی بیلیارد می باشد که می توان در آن قوانین بازی بیلیارد را به طور کامل آموخت و نیازی به آماده کردن تجهیزات و ابزار مورد نیاز برای شرکت در بازی بیلیارد نداشت.

به همین خاطر است که این بازی تا این اندازه مورد علاقه عدا زیادی از طرفداران بازی دارد قرار گرفته است. یکی از مزایای این گیم این است که بر روی پلتفرم اندروید به راحتی نصب می شود و می توان ساعت ها با گوشی موبایل در این بازی به رقابت با دیگر بازیکنان پرداخت. از این رو در ادامه به آموزش و یادگیری و دیگر نکات مرتبط با این بازی خواهیم پرداخت و درباره این بازی اطلاعات بیشتری را در اختیارتان خواهیم گذاشت. از این رو اگر شما نیز کنجکاو هستید درباره گیم اطلاعات بیشتری را به دست آورید تا انتهای مطلب ما را همراهی نمایید.

  • اگر تمایل به شرط بندی بازی ball pool را دارید تنها کافیست بر روی گزینه “ورود به وب سایت” کلیک کنید.
معرفی بازی ball pool

معرفی بازی ball pool

یکی از بهترین بازی هایی که برای یادگیری بیلیارد به علاقه مندان به این رشته توصیه می‌ شود همین گیم می باشد. این بازی از از قدیمی ترین بازی هایی است که مدت زمان زیادی از زمان انتشار آن نمی گذرد و به خاطر قدیمی بودن آن عده زیادی هستند که این بازی را می شناسند و آن را بر روی گوشی موبایل خود نصب دارند. زمانی که برای دانلود آن به گوگل پلی مراجعه کنید، متوجه میزان امتیاز بالای آن خواهید شد و متوجه خواهید شد که بازخورد های بسیار مثبتی از این بازی به ثبت رسیده است.

در این بازی شما می توانید در شرایط مختلف و هر مکان و زمانی به طور رایگان به بازی بپردازید و نیازی به جمع آوری سکه نداشته باشید ولی می توانید برای بهره بردن از تمام قابلیت ها و امکانات این بازی به رقابت های بیشتری بپردازید تا سکه بیشتری نیز به دست آورید و این چنین از خدمات این بازی بهره بیشتری ببرید. همچنین شرکت بیشتر در این بازی می‌تواند تمرینی می باشد تا شما اطلاعات بیشتری درباره بیلیارد به دست آورید و در مرحله های بالاتر تجربه مهیج بیشتری را برای خود رقم بزنید و چوب های بیلیارد و دیگر آپشن های بازی را به سلیقه خود تغییر دهید.

این بازی چه قوانینی دارد؟

رقابت های زیادی در طول این بازی برای شما پیشنهاد می شود ولی رقابت‌ هایی که سخت تر اند برای شما از جایزه بیشتری نیز برخوردار خواهد بود و همین باعث می شود که شما انگیزه بیشتری برای شرکت در این بازی ها به دست آورید و بازی از حالت یکنواخت برای تان خارج شود. به همین دلیل است که در سرتاسر این بازی چالش ها متفاوت خواهند بود و چالش‌ های زیادی نیز در سر راهتان قرار خواهد گرفت. یک محیط چالشی و خاص در این بازی وجود دارد که باعث شده است تا شما بتوانید در این محیط با دوستان خود به فعالیت و بازی بپردازید و از دوستانتان نیز دعوت به عمل آورید تا در این بازی شما را همراهی نمایند. البته این بازی به صورت آفلاین نیز برقرار می‌ شود و در این حالت رقیب شما به صورت خودکار توسط خود بازی برگزیده خواهد شد.

محتویات بازی ball pool چیست؟این روزها تهیه و فراهم نمودن محتویات یک بازی کار بسیار سختی می باشد و شاید در اختیار آوردن تمام ابزار مورد نیاز یک بازی علاوه بر هزینه آن از سختی زیادی نیز برخوردار باشد اما شرکت در بازی های ویدیویی و بازی های نرم افزاری این امکان را به شما می‌ دهد که در هر زمان که اراده کنید در این بازی ها حضور داشته باشید و دغدغه دیگری درباره فراهم نمودن محتویات این بازی نداشته باشید. شما تنها نیاز است نرم افزار این بازی را دانلود و نصب نمایید و در آن به فعالیت بپردازید.

آموزش بازی ball pool

آموزش بازی ball pool

بازی 8 Ball Pool هیچگونه آموزش پیچیده ای ندارد و از قوانین سخت نیز برخوردار نیست و تنها نیاز است که نحوه بازی بیلیارد را بلد باشید تا بتوانید توپ‌ ها را وارد سوراخ نمایید و همچنین از امتیاز بیشتری برخوردار شوید. مدت زمان طولانی است که این بازی عرضه شده اما همچنان محبوبیت آن به همان اندازه سابق کاربران به رقابت جدی در این بازی پرداخته اند. شما نیاز است که با بازی های بیشتر در این اپلیکیشن آموزش بیشتری دریافت کنید و به تمام استراتژی های این بازی مسلط شوید.

تعداد نفرات لازم برای انجام این بازی چند نفر است؟

برای اینکه بتوانید یک بازی با هیجان بالا تری را داشته باشید نیاز است که به جای رقیب خود از دوستانتان دعوت کنید که با شما به رقابت بپردازند. اینکه خود بازی به صورت شانسی یا به صورت خودکار برایتان یک رقیب انتخاب کنند، ممکن است کمی حوصله سر بر باشد و از هیجان بازی کم کند اما اینکه بتوانید در بازی حضور داشته باشید و دوستان خود را برای بازی با خودتان دعوت کنید، بازی از انرژی و هیجان بالاتری برخوردار خواهد شد. به همین خاطر در این بازی دو نفره حضور یکی از دوستانتان می تواند بسیار موثر تر باشد.

این بازی شرایط سنی دارد؟

در این بازی هیچ خشونت و هیچ نکته منفی وجود ندارد که برای روحیه یا شرایط سنی کودکان نکته منفی داشته باشد اما به هر حال کودکان شرایط حضور در این بازی را ندارند و شاید این بازی برای این گروه سنی کمی سنگین و بدون هیچ گونه هیجانی باشد. به همین دلیل توصیه می‌ شود که اگر شما در گروه و رده سنی نوجوانان و جوانان حضور دارید در این بازی به فعالیت بپردازید.

زمان لازم برای انجام بازی ball pool چند دقیقه است؟

زمان لازم برای انجام بازی ball pool چند دقیقه است؟

اگر شما از سطح مبتدی در این بازی برخوردار هستید احتمالا از زمان بیشتری برای به پیروزی رساندن به خودتان نیاز داشته باشید ولی اگر از سطح متوسط و پیشرفته برخوردار باشید برای دستیابی به پیروزی زمان کمتری نیاز خواهید داشت و این بازی برایتان بازی بسیار آسان تری خواهد بود و اینکه برای به شکست رساندن رقیبتان چه مدت زمانی نیاز دارید، تنها به سطح شما بستگی خواهد داشت.

آیا نرم افزاری هم برای بازی ball pool وجود دارد؟

هم اکنون نرم‌ افزار این بازی آماده دانلود در چندین سایت معتبر دانلود بازی می باشد و اگر بخواهید که این بازی را در گوگل پلی نیز دانلود کنید می توانید با داشتن یک اکانت جیمیل در گوگل پلی به دانلود این بازی بپردازید. نرم افزار مخصوص این گیم برای پلتفرم اندروید در نظر گرفته شده و نیازی نیست که با دیگر پلتفرم ها برای دانلود این بازی در تلاش باشید. در طول بازی ball pool آیتم های فوق العاده ای برای بازیکنان بازی در نظر گرفته شده است که می توانید به فروشگاه ها مراجعه کنید و هر کدام از این آیتم ها را با سلیقه خود خریداری کنید.

چگونه این بازی را دانلود کنیم؟

چگونه این بازی را دانلود کنیم؟

برای شرکت و فعالیت در این بازی نیاز است که در ابتدا یک اکانت در شبکه اجتماعی فیسبوک داشته باشید و این بازی را دانلود کنید و با ارائه اکانت فیسبوک وارد این بازی شوید و تمام مراحل ثبت نامتان را در این بازی انجام دهید و بعد از آن می توانید با در دست داشتن پلتفرم اندروید بر روی گوشی موبایلتان این بازی را نصب نمایید. در این بازی باید امتیاز های بیشتری به دست آورید و با کسب امتیاز خود رقیب تان را شکست دهید. بازیکنان می‌ توانند از طریق جمع کردن سکه به شخصی سازی بیشتر این بازی برای خود بپردازید.

بازی ball pool برای چه پلتفرم هایی وجود دارد؟

دانلود بازی بیلیارد انلاین و آفلاین برای هر نوع سیستم عاملی ممکن نیست و تنها برای نصب بر روی سیستم عامل اندروید کابرد پیدا کرده است و دیگر پلتفرم ها مناسب دانلود و نصب این بازی نیستند. دانلود بازی بیلیارد قدیمی و نسخه جدید بیلیارد بازی در سایت های معتبر به صورت نسخه مود شده و نسخه اصلی وجود دارند و حتی در گوگل پلی نیز موجود است. دانلود بازی بیلیارد اندروید افلاین و دانلود بازی 8 ball pool برای کامپیوتر هنوز طراحی نشده و هیچ نسخه ای برای ویندوز وجود ندارد. دانلود بازی بیلیارد حرفه ای و 8 ball pool فارسروید و بازی بیلیارد آنلاین دونفره را می توانید برای اندروید از طریق مراجعه به گوگل پلی و سایت های دانلود بازی انجام دهید.

سوالات متداول

بازی ball pool برای کدام پلتفرم ساخته شده است؟

این بازی مخصوص پلتفرم اندروید است و برای دیگر سیستم عامل ها طراحی و ساخته نشده است.

بازی ball pool در چه سبکی طراحی شده است؟

سبک این بازی بیشتر هیجانی و مهارتی می باشد.

گیم ball pool چند نفر بازیکن دارد؟

این بازی برای شروع شدن تنها نیاز به حضور دو بازیکن دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :