مینا نام دار را می توان به عنوان یکی از جنجالی ترین و پر حاشیه ترین شاخ های اینستاگرام دانست. او با انتشار تصاویر نامناسبی از خود، در این فضای مجازی مشهور شد. در رابطه های عاطفی او، نام یکی از بازیکنان فوتبال ایرانی به چشم می خورد که توانست بسیار حاشیه برانگیز باشد.

متاسفانه این چهره با فعالیت های نامناسبش در اینستاگرام، می تواند موجب تخریبات روانی نوجوانان و جوانان شود و به همین دلیل واکنشات منفی بسیاری به سمت او روانه است. در ادامه به بیوگرافی مینا نام دار خواهیم پرداخت.

محتوا پنهان
زندگینامه مینا نام دار

زندگینامه مینا نام دار به چه صورت است؟

مینا نام دار، نام یکی از چهره هایی است که با فضای مجازی و فعالیت های نادرست، به شهرت رسید. او اصالتا اهل استان تهران است و در پنجمین روز آبان ماه ۱۳۶۹ متولد شده است. او مدرک دیپلم را در ایران به دست آورد. وی در رشته ی نقاشی در یکی از هنرستان های تهران، مشغول به تحصیل بود.

او پس از اخذ مدرک دیپلم به بلژیک رفت تا تحصیلات دانشگاهی را در آن کشور ادامه دهد. به دلیل این که او بیشتر به دنبال خوش گذرانی بود، در بلژیک نتوانست مدرک تحصیلی اخذ کند و با اخراجش از دانشگاه، به ترکیه مهاجرت نمود. او در خانواده ای به دنیا آمد که از سطح مالی بالایی برخوردار بودند؛ زیرا که پدر او هم به تجارت فولاد و هم به خرید و فروش املاک در تهران، مشغول می باشد.

از این رو منازلی در کشور ترکیه خریداری کرده اند که مینا نام دار پس از مهاجرت به ترکیه، در یکی از آن ها ساکن شد. وی در آن جا، به دلیل ارتباط با یکی از کارگردانان ترک، توانست به عنوان مدل، برای برخی از برند ها فعالیت کند که، همزمان با تولد پیج اینستاگرام او بود. فعالیت های او به سه دسته ی زیر تقسیم می شود:

آدرس اینستاگرام مینا نامداری

آدرس اینستاگرام مینا نامداری چیست؟

مینا نام دار در ابتدا در پیج اینستاگرامش، تصاویری از برند هایی که برای آن ها به عنوان مدل، کار می کرد را منتشر کرد. اما رفته رفته، روند پیج تغییر یافت و به سمت تصاویر سکسی و برهنه، سوق پیدا کرد. دسترسی به پیج او در اینستاگرام دشوار است؛ زیرا که او پیج های یدکی بسیاری دارد و همچنین فن پیج هایی نیز از این شاخ مجازی به چشم می خورد.

با این حال آدرس اینستاگرام مینا نامدار minamdari می باشد و بیش از ۵۰۰ هزار نفر فالوور دارد. فعالیت های او در این فضا به قدری جنجالی است که برخی پیج ها و پست هایش توسط اینستاگرام حذف شده اند. لایو های او بیشترین واکنشات منفی را به خود اختصاص داده اند و البته ناگفته نماند که بازدید های بسیاری به این لایو ها اختصاص دارد.

رفتار مینا نامدار در لایو

مینا نامداری اینستاگرام را یک فضا برای انجام فعالیت های سکسی خود می داند. او به برگزاری لایو در این فضا بسیار علاقه مند است و مانند دیگر شاخ های شناخته شده ی مجازی مانند ساشا سبحانی، پویان مختاری و … لایو هایی با محتوای نامناسب برگزار می کند. او در اکثر لایو هایش رفتار هایی سکسی دارد و می تواند در روحیه و تربیت نوجوانان ایرانی، تاثیرات نامناسبی بگذارد.

عکس های با حجاب مینا نامداری را کجا ببینیم؟

تا کنون عکس‌ ها و تصاویر مینا نامداری به صورت بسیار بدی منتشر شده‌ اند و او تمام حقایق زندگی خود را به برترین شکل افشا کرده است. تمام عکس‌ های او در صفحه شخصی اش، بدون حجاب و بدون پوشش مناسب بوده است. شاید او در گذشته عکس‌ ها و تصاویر مناسب و خوبی منتشر کرده اما هیچ کدام فعلاً در دسترس نیست و گمان می‌ کنیم که آنها را از صفحه مجازی خود پاک کرده است.

مینا نامدار نود خود را پخش کرده است؟

مینا نامدار نود خود را پخش کرده است؟

به محض اینکه نام مینا نامدار را در موتورهای جستجوگر گوگل خود سرچ کنید، متوجه خواهید شد که عکس‌ ها و تصاویر زیادی توسط این سلبریتی در فضای مجازی منتشر شده است. بسیاری از این تصاویر به صورت نود بوده و توجه زیادی از سوی مردم به آن جلب شده است.

زمانی که طرفدار یک سلبریتی یا یک شاخ مجازی می‌ شوید تمام عکس‌ها و تصاویر او را دنبال می‌ کنید و از او حمایت می‌ کنید. طرفداران این شاخ مجازی نیز در همین کار را انجام دادند و از تمام تصاویر منتشر شده توسط او حمایت کردند.

بعد از مدتی به خاطر میزان توجه زیاد مردم، مینا نامدار به انتشار این تصاویر ادامه داد تا جایی که حواشی درباره او بسیار شدت گرفت و عده زیادی در صفحات مجازی شروع به هیت دادن به این بلاگر اینستاگرامی نمودند.

فیلم های مینا نامدار در آپارات هم وجود دارد؟

زمانی که فعالیت‌ های این بلاگر اینستاگرامی در فضای مجازی آغاز شد، شبکه‌ های مجازی دیگر مانند یوتیوب مدت زمان طولانی بود که فعالیت خود را آغاز کرده بودند. برای مثال در آن زمان اینستاگرام به تازگی به عنوان یک اپلیکیشن پرطرفدار شناخته شده بود و این بلاگر نیز در آن زمان تنها یک اکانت بسیار ساده داشت.

فعالیت‌ های او در این شبکه مجازی بسیار کم بود و بازدید کننده زیادی نیز نداشت، اما رفته رفته تعداد فالوور بیشتری را با خود همراه کرد و عده بیشتری جذب این بلاگر اینستاگرامی شدند. به همین دلیل او تصمیم گرفت که تمام فعالیت‌ های خود را در همین شبکه مجازی ادامه دهد و در دیگر شبکه‌ های اجتماعی مانند بلاگر یا یوتیوب و انرژی خود را صرف نکند.

بنابرابن هر فردی که بخواهد به شناخت او بپردازد، به پیج اینستاگرامیش مراجعه می‌ کند و دیگر خود را درگیر مراجعه به آپارات یا یوتیوب نمی‌ کند. از این رو توصیه می‌ کنیم برای مشاهده فیلم‌ ها و کسب اطلاعات بیشتر از مینا نامدار درگیر پیدا کردن این موارد در آپارات نباشید.

همسر این اینستاگرامر کیست؟

همسر این اینستاگرامر کیست؟

این اینستاگرامر تا کنون ازدواج نکرده و تنها در چند رابطه عاشقانه بوده که هیچ کدام به سرانجام خوبی نرسیده است. او با چند نفر از شاخ‌ های مجازی مانند میلاد حاتمی و پیام صادقیان در ارتباط عاطفی بوده اما تمام آنها به پایان رسیده‌ اند.

میلاد حاتمی به او ضربه‌ های زیادی زده و او تمام حقایق روابط خود را افشا کرده است و از تمام آنها گله و شکایت کرده که هر کدام به نوعی به او ضربه زده‌ اند. به هر حال اگر او ازدواج کند یا وارد رابطه جدیدی شود در اینستاگرامش آن را اعلام می‌ کند و می‌ توانید با دنبال کردن او درباره تمام اخبار جدید زندگیش باخبر شوید.

خبر حاملگی مینا نامدار حقیقت دارد؟

عده زیادی هستند که گمان می کنند این شخصیت معروف می خواهد از طریق بچه دار شدن همانند دنیا به شهرت برسد و اینگونه توجه طرفداران و مخاطبانش را جلب کند. حتی او مدتی می‌ خواست که از این طریق حامله بشود و توسط مخاطبانش مورد توجه و دلسوزی قرار بگیرد.

او که در اینستاگرام تمام تصاویر نامربوط و نامناسبی را منتشر می‌ کرد، برایش به شهرت رسیدن از هر طریقی بسیار راحت بود. به همین دلیل توسط پیام صادقیان یا میلاد حاتمی می‌ خواست توجه طرفدارانش را جلب کند و خبر حاملگی خود را بدهد تا برای آنها سوال شود که پدر این بچه کیست.

در هر صورت نباید طعمه دست این افراد شد و باید به هر روش و راهی که هست به این افراد توجه لازم را نکرد. تمامی اخباری که می‌ گوید او حامله است یا بچه دارد دروغ است و همه ساخته ذهن و گفته های این شخص می‌ باشد که هیچ کدام حقیقت ندارد و نباید آنها را باور کرد.

افشاگری های ارائه شده در خصوص این اینستاگرامر

افشاگری های ارائه شده در خصوص این اینستاگرامر

انتشار تمام ویس‌ های پیام صادقیان که توسط مینا نامدار انجام شد، باعث شد که عده زیادی گمان کنند که مینا دنبال حاشیه است. به هر حال که تمام این حواشی با هدف به شهرت رسیدن مینا و پیام بوده است و شاید همه این‌ ها توسط خود این دو برنامه‌ ریزی شده بود .

اما زمانی که این ویس‌ ها منتشر شد، پیام صادقیان شروع به بد و بیراه گفتن به این دختر کرد و تصمیم گرفت که محبوبیت این دختر را میان طرفدارانش از بین ببرد. در ادامه ویس‌ هایی که مینا نامدار علیه پیام صادقیان منتشر کرد، وحید خزایی نیز که دوست مینا بود به طرفداری او برخاست و با مینا یک لایو برگزار کرد و به افشای تمام این حقایق مشغول شدند.

حتی مینا اعلام کرد که تمام آنهایی که به دنبال مدرک برای اثبات گفته‌ های او هستند، از طرفدار پیام صادقیان اند و حاضر نیستند که حقایقی را علیه او بشنوند. حتی مینا گفت که اگر کسی به دنبال مدرک برای اثبات حرف‌ های من است از لایوهای من خارج شود و دیگر مرا دنبال نکنند، زیرا او تمام گفته‌ هایش عین راست و حقیقت می‌ باشد.

طبق گفته‌ هایش همچنین پیام صادقیان در سختی‌ هایش کسی را نداشته و تنها مینا در کنار او بوده است، اما او هم اکنون می‌ خواهد که در خوشی‌ های پیامی در کنار او باشد. پیام این را نمی‌ خواست و به خاطر همین است که مینا نامدار الان تا این اندازه عصبانی و خشمگین است.

داستان لایو مینا نامدار و پسر ۱۴ ساله چه بود؟

از جنجالی ترین لایو های این چهره، لایو او با یک پسر بچه ی ۱۴ ساله بود. این لایو به دی ماه سال ۱۳۹۹ باز می گردد که، مینا یک پسر ۱۴ ساله را در لایو مشاهده می کند. این پسر نوجوان می گوید که بسیاری از همسن هایش با عکس های مینا نامدار، دست به خود ارضایی می زنند. مینا نیز این پسر بچه را برای رفع نیاز های جنسی اش راهنمایی می کند.

این لایو به قدری نامناسب بود که علاوه بر واکنشات منفی که به همراه داشت، توانست واکنش مسئولین ایران را نیز برانگیزد. محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ایران، نسبت به این لایو واکنش نشان داد و مسئولین مرتبط را برای رفع مشکلات نوجوانان راهنمایی کرد. پس از این ماجرا نامدار دستگیر شد و اعلام کرد که به ایران دیپورت می شود.

مینا نامدار و تتلو چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟

امیر تتلو خواننده ی جنجالی رپ ایرانی و مدیر سایت شرط بندی تتل بت از خوانندگان محبوب مینا نام دار می باشد. او همیشه در لایو هایش این چهره را مورد ستایش قرار داده و ذکر کرده است که اگر مشاورانی مانند آریانا نبودند، امیر تتلو می توانست پیشرفت چشم گیر تری داشته باشد. لازم به ذکر است که تتلو تاکنون به صحبت های این چهره در لایوهایش، واکنشی نشان نداده است. مینا اما با این صحبت ها توانست مخاطبان بیشتری را جذب نماید.

عکس های مینا نامدار در اینستاگرام

“مینا نامدار اینستا” را می توان از هشتگ های محبوب برای ایرانیان و به خصوص نوجوانان و جوانان ایرانی دانست. با سرچ این هشتگ در اینستاگرام می توانید به عکس های او دست یابید. عکس های این چهره، تصاویری برهنه است. لازم به ذکر است که برخی از تصاویر او به دلیل برهنگی کامل، توسط اینستاگرام حذف شده است. با این وجود او به فعالیت های نامناسبش ادامه می دهد. وی به دنبال افزایش بیش از پیش فالوور، حاضر به انجام هر رفتار و انتشار هر نوع تصویری می باشد.

عکس های مینا نامدار در اینستاگرام

ماجرای رگ زنی مینا نام دار چه بود؟

مینا نام دار با چهره های بسیاری در رابطه قرار داشته است. از میلاد، یکی دیگر از شاخ های مجازی، می توان به عنوان یکی از دوست پسر های مینا نام برد. این دو نفر به مدت شش ماه با یکدیگر در رابطه ی عاطفی قرار داشتند. میلاد نیز به دلیل ثروت فراوانی که داشت از لحاظ مالی کمک های فراوانی به مینا نام دار کرد. مینا که حمایت های او را دید، در صدد ازدواج با او برآمد. وی هنگامی که این موضوع را با میلاد در میان گذاشت، میلاد بهانه های بسیاری آورد و گفت که قصد ازدواج ندارد.

سرانجام مینا نامدار در یکی از لایو هایی که برگزار کرد، اعلام نمود که دیگر نمی خواهد به زندگی کردن ادامه دهد. میلاد که در آن لایو حضور داشت، این حرف او را یک شوخی تلقی کرد اما مینا با تیغی که بر روی رگ دستش کشید، همه را شوکه کرد. با این که او تصمیم به خودکشی داشت، اما دوستانش که شاهد این ماجرا بودند، سریع او را به بیمارستان منتقل کردند. در نهایت پس از چند روز، او صحیح و سالم به خانه اش بازگشت.

مینا نام دار و پیام صادقیان با هم در رابطه اند؟

پیام صادقیان از فوتبالیست های ایرانی است که سابقه ی فعالیت در تیم های پرسپولیس و ذوب آهن را دارد. او را یکی از پر حاشیه ترین فوتبالیست های ایرانی می دانند؛ زیرا که در مدتی که ساکن ایران بود و در فوتبال فعالیت می کرد، به راه اندازی سایت شرط بندی، اقدام نمود.

همچنین فیلم هایی از او در قهوه خانه ها و قلیان کشیدنش منتشر شده است. سرانجام او در حالی که ۲۸ ساله بود از ایران خارج شد. وی ترکیه را برای زندگی برگزید و هم اکنون ساکن آن کشور می باشد. در تعطیلات عید سال ۱۳۹۷ بود که مینا نام دار، وویس هایی از پیام صادقیان پخش کرد که محتوای آن ها بسیار عاطفی بود.

این وویس ها نشان می داد که این دو چهره با یکدیگر دوست بوده اند و رابطه داشته اند. پیام صادقیان که از انتشار این وویس ها خوشایند نبود، تمام آن ها را دروغ پنداشت. وی این صحبت ها را تکدیب کرد و به مینا القاب ناشایستی را نسبت داد. این صحبت ها واکنش مینا نام دار را برانگیخت و او را تهدید کرد که عکس ها و فیلم های دو نفره شان را منتشر می کند.

مینا نام دار و پیام صادقیان

لایو های غیر اخلاقی مینا نام دار چه پیامد هایی در پی داشت؟

همان طور که ذکر شد، مینا لایو های بسیار ناهنجار و جنجالی را برگزار می کند. وی از انتشار این گونه لایو ها لذت می برد و با وجود واکنشات منفی، همچنان به انجام آن ها ادامه می دهد. او در لایو هایش در مورد پیام صادقیان و میلاد نیز بسیار صحبت کرده است. همچنین او در یکی از لایو هایش خبر از راه اندازی یک سایت شرط بندی را به مخاطبانش داد.

سایت Me2bet نام سایت بازی انفجار مختص به او می باشد که در آن به شرط بندی و پیش بینی بر روی نتایج رقابت های فوتبال، پرداخته می شود. بازی هایی مانند پاسور، پوکر، تخته نرد، بمب و … نیز، در این سایت انجام می شود. این سایت را می توان اصلی ترین منبع درآمد او دانست؛ زیرا که روزانه با توجه به توضیحات او در لایو هایش نسبت به این مرجع، کاربران بسیاری برای شرط بندی به این سایت مراجعه می کنند.

لازم به ذکر است که لایو های او در یوتیوب و آپارات نیز در دسترس قرار دارد. البته تنها لایو هایی قابلیت دسترسی که دارند که حاوی تصاویر برهنه نباشند. شما می توانید با سرچ کلیپ مینا نامدار در یوتیوب و آپارات، به این کیلیپ ها دسترسی پیدا کنید.

کلاب هاوس مینا نام دار

کلاب هاوس برنامه ای است که امروزه افراد زیادی را درگیر خود کرده است. مینا نیز یکی از اشخاصی می باشد که در این برنامه مشغول به فعالیت شده است. این سلبریتی، از فعالیت های روزانه خود صحبت می کند و درباره آن ها پست می گذارد.

حاشیه های مینا نام دار

مینا از افرادی می باشد که حاشیه های بسیار زیادی را تاکنون داشته است. از حواشی اخیر او می توان به لایوهای جنجالی اش با افراد مختلف و جوانان اشاره کرد. این سلبریتی در ماه ها اخیر نیز دست گیر شده بود و پس از آن آزاد شد. همچنین از دیگر حواشی مینا، می توان به دوست پسرهای زیاد او اشاره کرد.

حاشیه های مینا نامدار

لایو جدید و جنجالی مینا نام دار با چه کسی بود؟

همان طور که گفته شد مینا از افرادی است که در برنامه اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشد. او اخیرا با یک پسر 14 ساله یک لایو جنجالی گذاشت که سروصداهای زیادی هم به پا کرد. در این لایو مینا و این پسر 14 ساله، حرف های عجیبی می زدند که برای همگان بسیار عجیب بود. این لایو، به صورت یک کلیپ 15 دقیقه ای در سایت هایی مانند آپارات و برنامه ای مانند یوتیوب موجود می باشد. البته فیلم این لایو در کانال های تلگرامی نیز نشر حداکثری شد.

دلیل فالوور جمع کردن مینا نام دار چه بوده است؟

مینا نامداری تصمیم داشته که یک سایت شرط‌ بندی ایجاد کند و برای آن در ابتدا نیاز به یک شهرت زیاد و پیج اینستاگرامی پابلیک و عمومی داشته است. به همین دلیل می‌ خواست که در ابتدا فالوورهای زیادی برای خود جمع آوری کند تا بتواند پیج اینستاگرام خود را ارتقا ببخشد و بعد از آن سایت بت خود را راه اندازی نماید و به کسب درآمد بپردازد.

تا حدودی نیز موفق بود و در این راه عملکرد خوبی داشت اما در کنار این شهرت، نتوانست محبوبیت چندانی به دست آورد.

دستگیری مینا نامدار

دستگیری مینا نام دار

در ماه های اخیر شنیده شد که مینا در شهر محل زندگی اش، توسط پلیس دست گیر شده بود. او این گونه عنوان می کرد که خبر دست گیری او شایعه است، اما در زمان نشر این خبر، مینا هیچ فعالیتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نداشته است. همین موضوع نیز بیشتر به این شایعات دامن می زند. پس از گذشت چند روز خبر دست گیری او تکذیب شد. البته او یک بار در کشور اسپانیا دست گیر شد و توسط افراد ناشناس مورد بازجویی قرار گرفت.

درآمد مینا نام دار از کجاست؟

مینا از افرادی است که در اینستاگرام دنبال کننده های بسیار زیادی دارد. یکی از منابع درامد این شخص استوری های تبلیغاتی او در این صفحه می باشد. البته او از افراد فاحشه است و از همین راه نیز کسب درآمد می کند. مینا از نقاش های ماهر نیز می باشد و از راه فروش تابلو نیز درآمد قابل توجهی دارد.

مصاحبه با مینا نامدار

با توجه به اینکه این شخص اصلا شخصیت بسیار مهمی ندارد و عده زیادی او را نمی شناسند، در مصاحبه ای نیز نبوده است. همین باعث شده تا طرفداران او بخواهند نسبت به مینا نامدار به کسب اطلاعات بیشتر بپردازند و درباره او جزئیات بیشتری را به دست آورند. از این رو از او خواهش کرده اند تا در لایو های مختلف شرکت کند و با آنها به صحبت و گفتگو بپردازند.

سوالات متداول

  1. مینا نامدار کیست؟

    او یکی از چهره های اینستاگرامی است که فعالیت های سکسی و نامناسبی را ارائه می دهد.

  2. نحوه معروف شدن مینا نامدار چگونه بوده است؟

    مینا پس از انتشار ویس های خود و پیام صادقیان در اینستاگرام معروف شد.

  3. مینا نام دار با کدام یک از چهره های مشهور ایرانی در رابطه بوده است؟

    او برای مدتی با پیام صادقیان، که از فوتبالیست های جنجالی ایرانی است، رابطه داشته است.

  4. مینا نامدار چند سال دارد؟

    او متولد سال پنجمین روز از آبان سال ۱۳۶۹ است و هم اکنون ۳۰ ساله می باشد.

  5. دلیل دستگیری مینا نامدار چه بود؟

    لایو جنجالی اش با یک پسر ۱۴ ساله باعث دستگیری اش شد و نزدیک بود که به ایران دیپورت شود.

  6. مینا نامدار اکنون در چه کشور زندگی می کند؟

    او در حال حاضر ساکن کشور بلژیک می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :