ونسا سلبست لقب برترین پوکر باز زن تاریخ را با خود یدک می کشد و توانسته تا به حال در میادین مختلف شرکت کند و جوایز و مقام های مختلفی را به نام خود ثبت کند. این قهرمان درآمد بالایی دارد و گفته می شود که در سال بیش از ده میلیون دلار به جیب می زند. همچنین نکته جالب دیگری که باید در مورد او بدانیم این است که او یک همجنس باز است و با یک دختر دیگر ازدواج کرده است. همچنین از نکات جالب دیگر اینکه آنها پسری را به عنوان فرزند در کنار خود قبول کرده اند و از آن نگهداری می کنند. اما او در حال حاضر پوکر بازی نمی کند. در ادامه به زندگی نامه این سلبریتی بیشتر می پردازیم با ما همراه باشید.

بیوگرافی ونسا سلبست

بیوگرافی ونسا سلبست

یکی از برترین پوکر بازان دنیا محسوب می شود که سال هاست در لیست برتر زنان جهان قرار دارد. او در سال 1984 میلادی در بروکلین آمریکا به دنیا آمده است و پدر و مادرش یهودی می باشد. تحصیلات خود را در سه رشته تکنولوژی، سیاست و حقوق به پایان رسانده است و سپس به رشته پوکر به طور حرفه ای پرداخته است. او یک همجنس باز است و گفته می شود که با دوست دختر خود ازدواج کرده است و در حال حاضر یک پسر را هم به فرزندی قبول کرده اند و مسئولیت حفظ و نگهداری از آن را بر عهده دارند. او تا به حال توانسته مقام و جایزه های زیادی را به جیب بزند.

ونسا سلبست کیست؟

ونسا سلبست یکی از پوکر بازان موفق زن می باشد که اهل کشور آمریکا است و در سال 1984 میلادی در یکی از شهر های این کشور به دنیا آمده است. او یهودی است و در شهر نیویورک بزرگ شده است. تحصیلات خود را در دانشکده تکنولوژی به اتمام رسانده است و سپس در رشته سیاست ادامه تحصیل داده است. همچنین او سابقه تحصیل در رشته حقوق را هم دارد و نشان می دهد که فردی تحصیل کرده ای است. گفته می شود که سپس به پوکر روی آورده است و توانسته اسم خود را به عنوان اولین زن پوکر بازی ثبت کند که موفق شده به مدت یک سال در صدر جدول برترین ها بایستد.

ونسا سلبست اهل کجا می باشد

یک یهودی است که پدر و مادرش در زمانی که کودک بوده است در ایالت بروکلین نیویورک آمریکا ساکن می شود. در رشته تکنولوژی در دانشگاه ماساچوست آمریکا درس خواند اما تغییر رشته داد و به سمت سیاست رفت و مدتی را هم در این رشته تحصیل کرد و توانست مدرک لیسانس خود را بگیرد. اما دوباره تغییر رشته داد و در رشته حقوق ثبت نام کرد و موفق شد این رشته را تا مقطع دکترا ادامه دهد. ویکی پیدیا ونسا سلبست را هم اکنون مقیم ایالت بروکلین می داند.

آیا این بازیکن در لیست برترین پوکر بازان زن جهان قرار دارد؟

نام او پس ازا ینکه توانست دستاوردهای زیادی را در این رشته کسب کند، در صدر برترین پوکربازان زن جهان قرار گرفت. مجله ای معتبر که در این زمینه فعالیت می کند، لیستی از بهترین های جهان را منتشر کرده است که نام او نیز در این لیست قرار دارد و جالب است بدانید که بهب مدت یک سال نام او در صدر این لیست قرار گرفته بود. از وی به عنوان اولین زنی یاد می شود که موفق شده است که در لیست یکصد بازیکن پردرآمد دنیا قرار بگیرد. این بازیکن در کارنامه درخشان خود تا به  حال 3 دستبند طلای مسابقات جهانی، دو مقام قهرمانی در پوکر آمریکای شمالی و چند عنوان برتر دیگر نیز دارد.

درامد ونسا سلبست چقدر می باشد؟

این بازیکن تا به حال در مسابقات مختلفی شرکت کرده است و توانسته جایزه های زیادی را کسب کند. بر اساس گزارش های منتشر شده، این بازیکن تا به حال بیش از یازده میلیون دلار را از مسابقات مختلف به جیب زده است. او عضو یکی از تیم های معروف می باشد که نام مستعار او V.selbst است و توانسته در مسابقات مختلفی با آنها شرکت کند.

آیا ونسا سلبست پوکر باز حرفه ای است؟

آیا ونسا سلبست پوکر باز حرفه ای است؟

دستاوردهای او در دنیای پوکر بسیار زیاد می باشند و برای همین است که نام او را در صدر بهترین پوکر بازان زن قرار داده اند. او تا به حال موفق شده است تا 3 دستبند طلای مسابقات جهانی را در کارنامه خود ثبت کند. همچنین جمع درآمد او یازده میلیون دلار گفته شد است که احتمال دارد که بیشتر از این رقم باشد. اما نکته ای که وجود دارد این است که او در سال 2018 میلادی اعلام کرد که دیگر در مسابقات شرکت نمی کند و برای همیشه از این رشته خداحافظی می کند. دلیل آن اعلام نشد و همه مات و مبهوت ماندند که جریان این قهرمان چه بوده است.

تورنمنت های ونسا سلبست در کدام کشورهای برگزار شده است؟

در مسابقات جهانی بهترین و بزرگترین دستاوردهای خود را کسب کرده است. وی که یکی از معدود بازیکنان زنی است که در این مسابقات شرکت کرده بود، توانست در دوره های زیادی شرکت کند و نام خود را ثبت کند. اما تنها در 3 دوره موفق شد تا نام خود را جاودانه کند. وی تا به حال توانسته 3 بار در این مسابقات حریفان خود را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد. همچنین در سایر مسابقات او تا به حال موفقیت های زیادی را بدست آورده است.

از سرشناس ترین رقیبان او می توان به مارتین جاکوبسون و تام مک اووی اشاره کرد که همواره در مسابقات مختلف با یکدیگر به رقابت پرداخته اند.

آیا نام این بازیکن در لیست 10 بازیکن برتر زن دنیای حرفه ای پوکر قرار دارد؟

آیا نام این بازیکن در لیست 10 بازیکن برتر زن دنیای حرفه ای پوکر قرار دارد؟

پس از اینکه ونسا سلبست توانست در مسابقات بین المللی پوکر موفقیت های زیادی کسب کند، برخی از مجلات معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند و هر سال نام برترین های این رشته را معرفی می نمایند، نام او را در بین بهترین ها ثبت کرد. جالب تر از آن اینکه نام او در صدر این لیست ذکر شده بود و توانست این رتبه و جایگاه را به مدت یکسال از آن خود کند و همواره نام او در صدر باشد.

عکس های ونسا سلبست در کجاها گرفته شده اند؟

ونسا سلبست آمریکایی تصاویر خود را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. البته ناگفته نماند که از او تصاویر زیادی موجود نیست و چندان علاقه ای به این کار ندارد. او گفته است که دوست دارد تا زندگی آرامی داشته باشد و به دور از هیاهو و غوغا زندگی کند. به همین دلیل است که تصمیم گرفته است تا از دنیای پوکر خداحافظی کند و به زندگی خود در کنار دوست دختر و فرزند خود ادامه دهد. در حال حاضر او در آمریکا زندگی می کند و زیاد در رسانه ها دیده نمی شود.. برای دیدن عکس های این سلبریتی باید به برخی از سایت های پوکر مراجعه کنید.

رابطه ونسا سلبست و خوانواده اش چگونه است؟

او از والدینی یهودی به دنیا آمده است. خانواده او در شهر نیویورک ساکن بودند که ونسا سلبست به دنیا آمد. در مورد سرگذشت آنها اطلاعات زیاد وجود ندارد. همچنین گفته نشده است که آیا او خواهر یا برادر دیگری دارد یا خیر. اما گفته شده است که او توانسته در رشته های تکنولوژی، سیاست و حقوق درس بخواند. در واقع او لیسانس سیاست دارد اما ادامه تحصیل خود را در رشته حقوق گذراند. وی این رشته را تا مقطع دکتری ادامه داد و سپس احتمالا پس از آن بوده است که به رشته پوکر روی آورده است و در مدت کوتاهی که حضور داشته توانسته طوفانی را به پا کند و در مسابقات مختلفی شرکت و جوایز زیادی را به نام خود ثبت کندک.

فیلم های برد ونسا سلبست را از کجا دانلود کنم؟

فیلم های برد ونسا سلبست را از کجا دانلود کنم؟

برای اینکه بتوانید به فیلم های برد ونسا سلبست دسترسی داشته باشید، می توانید به سایت های مختلفی مراجعه کنید. برخی از سایت ها هستند که فیلم های بازی های بازیکنان را بارگزاری می کنند تا علاقمندانی که تازه کار هستند به انها دسترسی داشته باشند تا بتوانند با دیدن و تماشای آنها تکنیک ها را یاد بگیرند و از تجربیات دیگران نهایت استفاده را ببرند. همچنین یوتیوب نیز محلی برای این ویدئوها می باشد و باید دید که آیا این سلبریتی در این شبکه فعالیتی دارد یا خیر.

رابطه پوکر آنلاین و این بازیکن چگونه است؟

اما در زمانی که ویروس کرونا تمام جهان از جمله آمریکا را به شدت درگیر خود کرده است، بهترین راه این است که از طریق درگاه های آنلاین پوکر بازی کرد. در حال حاضر با شیوع کرونا این درگاه ها هم توسعه یافتند و سایت های زیادی به وجود آمده اند و می توانید به راحتی در آنها ثبت نام کرده و حق ورودی را پرداخت کنید و پس ازا ینکه شرایط شما مورد بررسی قرار گرفت، می توانید در تورنمنت های مختلف شرکت نمایید. در این مسابقات معمولا از تمام جهان حضور خواهند داشت و روشی نوینی را به نمایش می گذارد. همچنین پوکر آنلاین و ونسا سلبست نیز تا به حال رابطه ای عمیق با یکدیگر دارند و این بازیکن ماهر توانسته است از این طریق جوایزی را نیز برنده شود.

سوالات متداول

ونسا سلبست انگلیسی است؟

او یک پوکر باز آمریکایی است که اصالتی یهودی دارد و توانسته تا به حال جوایز زیادی را به جیب بزند.

درآمد ونسا سلبست چقدر است؟

در برخی از سایت ها گفته شده است که او درآمدی بالای 11 میلیون دلار را تا به حال به حساب خود واریز کرده است.

آیا ونسا سلبست در لیست برترین پوکربازان زن جهان قرار دارد؟

مجله معتبری نام او را به عنوان برترین بازیکنان زن جهان قرار داده است و او یک سال این عنوان را کسب می کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :