در این قسمت از مقاله می خواهیم درباره چگونه بلاگر شویم صحبت کنیم، برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

چگونه یک بلاگر شویم؟

چگونه یک بلاگر شویم؟

خیلی از افراد می خواهند تا Blogger شوند و سوالی که برای آن ها به وجود می آید، این است که چگونه بلاگر اینستا شویم در ابتدا به این فکر کنید که در چه زمینه استعداد و مهارت دارید و می توانید در آن محتوا تولید کنید. خیلی از افراد تصور می کنند که اگر پست زیاد آپدیت کنند، مخاطبانشان بالا می رود و به این گونه می توانند Blogger شوند، اما این فقط یک تصور اشتباه است. Blogger شخصی است که در یک زمینه تخصص دارد و می تواند در آن برای مخاطبان خود محتوا تولید کند.

چگونه بلاگر موفق شویم؟

به این نکته توجه داشته باشید که هر شخصی نمی‌ تواند یک Blogger موفق باشد. برای موفق شدن نه تنها باید مسیر و هدف مشخصی داشته باشید، بلکه نکات مهمی نیز وجود دارد که باید آن ها را بدانید و رعایت کنید. از نکات مهمی که باید بدانید، عبارت اند از: موضوع مشخصی را انتخاب کنید، برای محتوایتان یک طرح مشخص انتخاب کنید، محتوای با کیفیت تولید کنید، با بلاگر های دیگر همکاری کنید، مهارت ‌‌‌های اینستاگرام خود را ارتقا دهید و برند هایی که در حوزه تخصصی شما کار می‌ کنند را شناسایی کنید.

چگونه فشن بلاگر شویم؟

چگونه فشن بلاگر شویم؟

در ابتدا باید بگوییم که Fashion Blogger به افرادی گفته می شود که در زمینه مد و فشن، لباس و پوشاک و به طور خلاصه در حوزه استایل فعالیت می کنند. این افراد ظاهر زیبایی دارند و هم چنین دانش و مهارت در زمینه مد و فشن دارند.

برای این که بدانید چگونه Fashion بلاگر شویم و موفق شویم، باید یکسری نکات را بدانیم و آن ها را رعایت کنیم، که این نکات شامل: با خودتان صادق باشید، به صورت روتین پست بگذارید، متفاوت باشید، به زمان عکاسی توجه کنید، به استایل خود هیجان دهید، روی محتوایتان تمرکز کنید، با دیگران در ارتباط باشید، با برند های مختلف همکاری کنید، کیفیت را به کمیت ترجیح دهید و با فالوور هایتان ارتباط برقرار کنید.

هم چنین باید افزود که هدف Fashion Blogger فعالیت در حوزه مد و فشن می باشد و گاهی اوقات آموزش های این افراد مربوط به انتخاب لباس های مناسب و ست های زیبا است. هم چنین Fashion Blogger برند های مختلف را به مخاطبان خود معرفی می کند.

چگونه یک فود بلاگر شویم؟

در ابتدا باید بگوییم که Food Blogger به بلاگر هایی گفته می شود که در حوزه غذا و خوراک فعالیت می‌ کنند. Food Blogger به فست فود ها، رستوران ها، طباخی ها و … مراجعه می‌ کنند. برای این که Food Blogger شوید، در ابتدا باید از غذا ها و طعم های آن آگاهی داشته باشید. به عنوان مثال اکثر افرادی که Food Blogger هستند، آشپز می باشند و یا این که در این زمینه مهارت دارند. هم چنین باید بتوانید به خوبی در زمینه غذا و معرفی رستوران های مختلف تولید محتوا کنید. باید افزود که بلاگر هایی که در زمینه آموزش آشپزی فعالیت می کنند نیز جزء این دسته به حساب می آیند.

چگونه بلاگر کتاب شویم؟
how-is-book-blogger

چگونه بلاگر کتاب شویم؟

بوک بلاگر فردی است که کار او معرفی کتاب‌ های تازه و هم چنین مرور کتاب‌ های قدیمی می باشد. او یک خواننده فعال است و می تواند به عنوان یک مرجع راهنمایی ‌کننده برای خرید کتاب نیز باشد. برای این که یک بوک بلاگر شوید در ابتدا باید یک کتاب خوان واقعی باشید. هم چنین باید نکات دیگری را نیز بدانید و آن ها را رعایت کنید، مانند: موضوعات را شخصی نکنید، بدانید که در کجا چه بنویسید، با فالووران خود ارتباط برقرار کنید و به صورت منظم کتاب بخوانید.

چگونه بلاگر سفر شویم؟

توریست بلاگر و یا travel blogger به افرادی گفته می شود که در زمینه های گردشگری و سفر فعالیت می کنند. برای این که بدانید چگونه یک travel بلاگر شویم، باید یکسری نکات را بدانیم و آن ها را انجام دهیم که این نکات شامل: در ابتدا برای صفحه خود یک نام خوب و جذاب انتخاب کنید، باید بتوانید یک انتخاب تیم حرفه‌ ای و مناسب برای خود پیدا کنید، پیدا کردن سبک نویسندگی خود، تولید محتوای ارزشمند، تحقیق، مطالعه زیاد و به روز بودن، تعامل با سایر وبلاگ نویس ‌ها، تعامل با مخاطبان، شرکت در همایش ‌ها و گرد همایی ‌های مربوط به سفر و گردشگری و برخی از موارد دیگر می باشد.

باید افزود که هدف travel blogger ها تولید محتوا در حوزه های سفر و گردشگری است. این افراد می توانند به راحتی هیجان و حس آرامش از سفر هایی که می روند را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند و به همین دلیل این بلاگر ها در بین مردم بسیار محبوب شده اند. آژانس های گردشگری برند های مختلف در این زمینه تمایل دارند تا با یک بلاگر در این زمینه فعالیت کنند و یا تور های گردشگری را از طریق آن ها تبلیغ کنند و بازار بیشتری را تصرف کنند.

چگونه بلاگر دکوراسیون شویم؟

این دسته از بلاگر ها در حوزه استایل داخلی و دکوراسیون فعالیت می کنند و هم چنین ممکن است تیم اجرایی داشته باشند یا با شرکت های مختلف همکاری داشته باشند. برای این که بدانید چگونه بلاگر دکوراسیون شویم باید به اولین چیزی که به آن توجه داشته باشیم این باشد که آیا واقعا ما تخصص کافی برای انجام این کار را داریم و یا خیر.

سپس به برخی از نکات دیگر دقت داشته باشید و آن ها را رعایت کنید که شامل: بتوانید به خوبی تولید محتوا کنید، برند خود را داشته باشید، با فالووران خود ارتباط برقرار کنید، با سایر بلاگر ها تعامل کنید، لوگویی که معرف شما باشد را انتخاب کنید، به نوع محتوایی که می خواهید تولید کنید توجه داشته باشید و برخی از موارد دیگر می باشد.

چگونه بلاگر لایف استایل شویم؟

چگونه بلاگر لایف استایل شویم؟

بلاگر لایف استایل، افرادی هستند که سبک زندگی خاصی را دنبال می ‌کنند و هم چنین به واسطه نوع زندگی که برای خود انتخاب کردند، داستان و ماجر های جالبی دارند. برای این که بدانید چگونه بلاگر لایف استایل شویم باید بتوانیم به خوبی تولید محتوا کنیم و هم چنین ارتباط قوی با مخاطبان خود برقرار کنیم. بهتر است که یک سبک خاص را برای خود انتخاب کنیم، باید بتوانیم به خوبی و به درستی از روزمرگی های زندگی خود محتوا تولید کنیم تا مخاطبان جذب ما شوند و نکته بسیار مهم دیگر این است که نباید دچار یکنواختی شویم.

در نهایت به این گونه می توانید به یک بلاگر لایف استایل که درباره سبک زندگی خود صحبت می‌کنند، تبدیل شوید. مدتی است که این دسته از بلاگر ها در ایران نیز طرفداران بسیار زیاد پیدا کرده اند.

چگونه بلاگر لباس شویم؟

افرای که در حوزه فشن و لباس فعالیت می کنند به آن ها بلاگر لباس می گویند. این افراد تخصص زیادی در زمینه لباس و این که چگونه لباس ها را ست کنند، دارند. برای این که بدانید چگونه بلاگر لباس شویم باید برخی از نکات را بدانیم و رعایت کنیم، مانند: بدانید چگونه لباس ها را درست بپوشید و آن را با مخاطبان خود نیز به اشتراک بگذارید، درست محتوا تولید کنید، با سایر بلاگر ها در ارتباط باشید، برند های مختلف لباس را بشناسید، اطلاعات خود را در زمینه مد و فشن همیشه به روز نگهدارید، از افراد متخصص و معروف در دنیا ایده بگیرید و برخی از موارد دیگر می باشد.

برترین بلاگر های هر شاخه در ایران و جهان چه افرادی هستند؟

خیلی از بلاگر ها توانسته اند به معروفیت و مشهوریت زیادی در حوزه ای که کار می کنند، برسند.

صدف بیوتی

صدف بیوتی از بلاگر هایی است که توانسته در حوزه بیوتی بلاگر بسیار موفق شود و طرفداران زیادی را نیز بدست آورد. برای دسترسی به اینستاگرام صدف بیوتی می توانید بر روی کلمه مربوطه کلیک نمایید.

کیارا

کیارا در لیست زنان تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است، او یکی از فشن بلاگر های موفق در دنیا می باشد.

مهتابی فود

مهتابی فود نام دختری بسیار خوش ذوق می باشد که معرفی غذا های وسوسه انگیز را در دستور کار خود قرار داده است، او یکی از فود بلاگر های معروف ایرانی است.

صحرا

صحرا، دختر ایرانگردی است که طبیعت‌ گردی را از 5 سال قبل آغاز کرده و تصاویر و تجربیاتش از سفر را در پیج اینستاگرام خود قرار می دهد. او یکی از بلاگر های معروفی است که در سفر کردن تجربه زیادی دارد.

آنیتا مشکل گشا

آنیتا مشکل گشا بلاگر لباس است که در این زمینه فعالیت های زیادی می کند و به خوبی توانسته برای مخاطبان خود محتوا تولید کند او یکی از بلاگر های معروف ایرانی است.

هلیا جلیل نژاد، آنا وکیلی و پارمیس راز برخی دیگر از افرادی هستند که می توانند در این لیست قرار بگیرند.

سوالات متداول

بلاگر به چه کسی گفته می شود؟

Blogger به شخصی گفته می شود که در یک زمینه تخصص دارد و می تواند در آن برای مخاطبان محتوا تولید کند.

چگونه بلاگر شویم؟

باید در ابتدا مشخص کنید که در چه زمینه ای استعداد دارید و بعد از آن باید بتوانید در آن حوزه محتوا تولید کنید و قدرت ارتباط با مخاطبان را داشته باشید، به این گونه بلاگر خواهید شد.

فشن بلاگر به چه افرادی گفته می شود؟

Fashion Blogger به افرادی که در زمینه مد و فشن، لباس و پوشاک و به طور خلاصه در زمینه استایل فعالیت می کنند، گفته می شود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :