در این مقاله قصد داریم درباره محبوب ترین سلبریتی ایرانی با شما صحبت کنیم. سلبریتی های زیادی وجود دارند که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند ولی بعضی از ان ها توانسته اند نسبت به بقیه موفق تر عمل کنند و از این رو شهرت بیشتری در بین مردم پیدا کنند که در ادامه قصد داریم به آن ها بپردازیم.

محبوب ترین سلبریتی ایرانی چه کسی است؟

محبوب ترین سلبریتی ایرانی چه کسی است؟

کشور ما پر از سلبریتی هایی است که محبوبیت و شهرت زیادی در بین مردم دارند از بازیگران و ورزشکاران گرفته تا هنرمندان در رشته های گوناگون که طرفدارانشان آن ها را به گونه های مختلف دنبال می کنند. پر فالوور ترین و محبوب ترین سلبریتی ایرانی حسن ریوندی است که در حال حاضر  با ۱۵ میلیون و پانصد هزار فالوور محبوب ترین سلبریتی ایرانی به حساب می آید.

محبوب ترین سلبریتی ایرانی اینستاگرام چه کسانی هستند؟

در این قسمت سعی کردیم لیستی از محبوب ترین سلبریتی ایرانی را برای شما تهیه کنیم که همگی جزو محبوب ترین و مشهورترین سلبریتی های ایران هستند.

رضا عطاران

این بازیگر موفق ایرانی توانسته در زمینه های مختلفی از جمله کارگردانی، بازیگری و فیلمنامه نویسی خوش بدرخشد. او در مشهد متولد شده است و در حال حاضر ۵۴ سال سن دارد و همسر او خانم فریده فرامرزی است که حدود ۲۷ سال قبل با هم ازدواج کرده اند. او دارنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد است که با سر زدن به اینستاگرام رضا عطاران برای شما قابل تماشا خواهد بود.

بهاره رهنما

یکی دیگر از سلبریتی های مشهور ایرانی بهاره رهنما است که در ۱ دسامبر ۱۹۷۳ در شهر اراک به دنیا آمده است. او در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرده است و توانسته مدرک فوق لیسانس خود را در این رشته کسب کند‌. همسر سابق او پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و تلویزیون است که نتیجه این ازدواج دختری به نام پریا است و همسر فعلی او امیر خسرو عباسی است.

شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی در زمینه بازیگری و کارگردانی، تهیه کنندگی و گویندگی فعالیت می کند و توانسته شهرت زیادی را در بین مردم کسب کند. او جزو بازیگران موفق سینما و تلویزیون است و محبوبیت زیادی دارد. او در حال حاضر ۴۷ سال سن دارد و یک شهروند ایرانی آمریکایی به حساب می آید. همسر او پریچهر قنبری است و دو فرزند با نام های امیرعلی حسینی و محمد امین حسینی دارد.

محبوب ترین مدل سلبریتی ایرانی کیست؟

محبوب ترین مدل سلبریتی ایرانی کیست؟

همانطور که گفتیم سلبریتی ها در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند. بعضی از ان ها به عرصه مدلینگ وارد شده اند و توانسته اند با توجه به شهرتی که داشته اند طرفداران زیادی را جذب خود کنند و تبلیغات خوبی برای برند های مختلف باشند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

الهام حمیدی

از محبوب ترین سلبریتی ایرانی که فعالیتش در زمینه مدلینگ آرایشی است می توان الهام حمیدی را نام برد که با توجه به چهره زیبایی که دارد جزو محبوب ترین و مشهور ترین بازیگران سینما و تلویزیون است.

امیرحسین آرمان

از دیگر محبوب ترین سلبریتی ایرانی که جایگاه خوبی در عرصه مدلینگ پوشاک مردانه دارد امیرحسین ارمان است که توانسته همکاری های خوبی با برند های مطرح پوشاک آقایان داشته باشد.

نفیسه روشن

از دیگر مدلینگ هایی که محبوب ترین سلبریتی ایرانی هم هست می توان نفیسه روشن را نام برد که در عرصه روسری و پوشاک بانوان فعالیت می کنند. او اصالتا اهل تهران است. پدر او یک ارتشی است و خودش کارشناسی رشته فقه و حقوق را دارد.

محبوب ترین سلبریتی بازیگر ایرانی

بازیگران در تمام دنیا از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار هستند از این رو در هر زمینه ای که وارد شوند محبوبیت ان ها باعث رشد آن حرفه می شود. تا به حال بازیگران زیادی را نام بردیم که به عنوان سلبریتی در زمینه های مختلفی از جمله مدلینگ فعالیت کرده اند. در بین آن ها بعضی بازیگران به عنوان یکی از مشهورترین افراد شناخته شده اند که از بین ان ها می توان به بازیگران زیر اشاره کرد.

محمدرضا گلزار

این بازیگر محبوب و مطرح ایرانی طرفداران زیادی دارد. او در حال حاضر ۴۳ سال سن دارد و متولد شهر تهران است. محمدرضا گلزار لیسانس مکانیک گرایش سیالات را دارد و تا کنون خوانندگی، بازیگری و مجری گری را تجربه کرده است.

 بهرام رادان

بهرام رادان نیز جزو محبوب ترین سلبریتی ایرانی است که در زمینه های مختلفی از جمله بازیگری، خوانندگی و تهیه کنندگی موسیقی فعالیت داشته است. او تا کنون فیلم های سینمایی زیادی را بازی کرده است و توانسته شهرت زیادی را به دست بیاورد. بهرام رادان ۴۱ سال سن دارد و رزومه کاری موفقی را برای خود ساخته است.

 مهناز افشار

مهناز افشار نیز جزو بازیگران موفق سینمای ایران است که ۴۴ سال سن دارد و در حال حاضر در برنامه پرشین گات در نقش داور ایفای نقش می کند.

 الناز شاکردوست

از جمله بازیگران خوب و محبوب سینمای ایران الناز شاکر دوست است که از بهترین کارهای او می توان به فیلم زیر نور ماه اشاره کرد. او بازیگری را از ۱۹ سالگی آغاز کرد و درخشش خوبی در این زمینه پیدا کرد. الناز شاکردوست در حال حاضر ۳۶ سال سن دارد.

حامد بهداد

از دیگر افراد مشهور حامد بهداد است که در زمینه های بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون مطرح است و در عرصه خوانندگی نیز وارد شده است. یکی از افتخارات او انتصابش به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فجر است. او متولد تهران است و در حال حاضر ۴۷ سال سن دارد.

عکس های محبوب ترین سلبریتی ایرانی را در کجا ببینیم؟

با توجه به محبوبیت سلبریتی های ایرانی این نکته دور از تصور نیست که عکس ها و فیلم های این سلبریتی ها در کل فضای مجازی وجود داشته باشد و روزانه افراد زیادی این عکس ها را دنبال کنند و جزئیات آن ها برایشان مهم باشد.

محبوب ترین سلبریتی های ایرانی بر اساس تعداد فالوور چه افرادی هستند؟

همانطور که می دانید در دنیای امروزی تعداد فالور برای سلبریتی ها از اهمیت زیادی برخوردار است. تعداد دنبال کننده های محبوب ترین سلبریتی ایرانی بسیار متفاوت است و مدام بالا و پایین می شود و این تعداد بستگی زیادی به فعالیت ان ها دارد. در ادامه سعی کردیم اسامی این افراد که بالاترین فالوور را دارند بیاوریم.

مهناز افشار (۱۳.۲ میلیون فالوور)

 مهناز افشار جزو محبوب ترین سلبریتی ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. او حدود ۴۴ سال سن دارد و همسر سابق یکی از آقازاده های ایرانی بود. مهناز افشار هم اکنون مدتی می شود که از همسرش جدا شده و ایران را ترک کرده است. او اصالتا تهرانی است و پیج اینستاگرام فعالی دارد.

 رامبد جوان (۱۱.۱ میلیون فالوور)

رامبد جوان نیز از محبوب ترین سلبریتی ایرانی است که تا کنون در نقش هایی از جمله بازیگر، مجری و کارگردان ظاهر شده است. از جمله کارهای او که بسیار در بین مردم محبوب بود برنامه طنز خندوانه است که بازخورد خیلی خوبی در بین مردم داشت. او نیز صفحه اینستاگرام فعالی دارد و توانسته افراد زیادی را جذب پیج خود بکند.

گلشیفته فراهانی (۱۰.۲ میلیون فالوور)

گلشیفته فراهانی (۱۰.۲ میلیون فالوور)

رهاورد فراهانی که به گلشیفته فراهانی شهرت دارد در یک خانواده هنرمند به دنیا آمده است پدر و مادر و خواهر او همگی بازیگر های معروف و سر شناسی هستند و او نیز بعد از بازی در چند فیلم سینمایی به شهرت رسید و تصمیم گرفت ایران را ترک کند او بعد از ترک ایران به هالیوود رفت و در حال حاضر جزو سلبریتی های محبوب ایرانی است.

استایل محبوب ترین سلبریتی ایرانی

با توجه به شهرت و محبوبیت سلبریتی های ایرانی استایل و ظاهر آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. آن ها همیشه باید در بهترین ظاهر و استایل در جامعه حاضر شوند و این مسئله برای بهتر دیده شدن ان ها خیلی مهم است.

پر لایک ترین محبوب ترین سلبریتی ایرانی

یکی دیگر از نکاتی که در فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است تعداد لایک و کامنت برای هر سلبریتی است. هرچه تعداد لایک های هر پست بیشتر باشد به منزله تعامل بیشتر آن سلبریتی با فالوورینش به حساب می آید از سلبریتی هایی که رکورد کامنت را در ایران زده است می توان گروه ماکان بند را نام برد که رکورد ۲۰ میلیون کامنت را در اینستاگرام به نام خود ثبت کرده است. افرادی چون امیر تتلو مدیر سایت تتل بت، ساشا سبحانی و پویان مختاری در جایگاه های بعدی این لیست قرار دارند.

سوالات متداول

محبوب ترین سلبریتی های ایرانی کدام اند؟

از جمله این افراد حسن ریوندی، محمدرضا گلزار، بهرام رادان، مهناز افشار، الناز شاکردوست، حامد بهداد و ….  هستند.

از محبوب ترین سلبریتی های عرصه مدلینگ کدام اند؟

از سلبریتی های عرصه مدلینگ می توان به الهام حمیدی، امیرحسین آرمان و نفیسه روشن اشاره کرد.

رکورد بیشترین کامنت اینستاگرام متعلق به کیست؟

 سلبریتی که رکورد کامنت را در اینستاگرام زده است گروه ماکان بند است که رکورد ۲۰ میلیون کامنت را در اینستاگرام به نام خود ثبت کرده است.

بیشترین فالوور در اینستاگرام متعلق به کدام سلبریتی است؟

بیشترین تعداد فالوور در اینستاگرام متعلق به حسن ریوندی است که در زمینه طنز فعالیت می کند و حدود ۱۵ میلیون و پانصد هزار فالوور دارد.

بعد از حسن ریوندی کدام سلبریتی ها بیشترین تعداد فالوور را دارند؟

مهناز افشار (۱۳.۲ میلیون فالوور)
 رامبد جوان (۱۱.۱ میلیون فالوور)
گلشیفته فراهانی (۱۰.۲ میلیون فالوور)

سوالی اضافه کنید

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :