یکی از موضوعاتی که کاربران را درگیر کرده هزینه تبلیغات در اینستاگرام می باشد. اکنون در این مقاله می‌خواهیم به مبحث هزینه تبلیغات در اینستاگرام بپردازیم، اگر شما هم طالب دانستن این مطالب هستید تا پایان مقاله همراه ما باشید.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

تعرفه تبلیغات در شبکه های فضای مجازی مانند اینستاگرام متفاوت است، این تفاوت بستگی به کاربری دارد که قرار است تبلیغی در فضای اینستاگرام و در صفحه شخصی خود انجام دهد.

البته باید این را در نظر داشت و دید که آن کاربر یا آن اینفلوئنسر یا بلاگر که قرار است تبلیغات ما را انجام دهد چه تعداد فالوور و دنبال کننده دارد و کاری که قرار است برای ما انجام دهد چه مقدار می تواند بازدهی داشته باشد.

البته به طور میانگین تعرفه تبلیغات دربین بلاگران و اینفلوئنسرهای فعال در اینستاگرام برای هر پست و استوری به مدت ۴۸ ساعت یک میلیون تومان است.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام توسط مدل ها چقدر می باشد؟

حوزه مدلینگ یکی از عرصه هایی می باشد که این روزها وارد فضای مجازی از جمله اینستاگرام شده است که در آن افراد زیادی مشغول به کار شده اند و به عنوان مدل در زمینه پوشاک، کیف و کفش و البسه کودکان و بزرگسالان مشغول به فعالیت هستند و تبدیل به یک چهره شناخته شده و به عنوان بلاگر و اینفلوئنسر در این فضا شده اند.

افرادی که به عنوان مدل در اینستاگرام کار تبلیغات انجام می دهند دستمزد های متفاوتی دارند که اکنون در موارد زیر به سه مورد از آن ها اشاره می کنیم:

رابرت پینسون

رابرت یکی از شهروند های آلمانی می باشد که حضوری فعال در اینستاگرام دارد و با به اشتراک گذاشتن عکس هایش در اینستاگرام توانست افراد زیادی را جذب صفحه خود کند و سپس بعد از مشهوریت و معروفیتی که در فضای مجازی به دست آورد وارد عرصه مدلینگ شد و کار تبلیغات را در این فضا انجام داد. او برای هر تبلیغی که در پست و استوری هایش انجام می دهد مبلغ ۵۰۰ هزار دلار دستمزد دریافت می کند و شما می توانید با کلیک بر روی آدرس اینستاگرام رابرت پتینسون صفحه این بازیگر را مشاهده نمایید.

بن افلک

بن افلک یکی از پسران خوش قامت و زیبا رویی می باشد که اهل کشور مالزی است و ۳۴ سال سن دارد او به مدت پنج سال است که در فضای اینستاگرام به عنوان یک مدل مشغول به انجام کار و فعالیت است. او در همه حوزه‌ ها که پیشنهاد تبلیغات داشته باشد با گرفتن دستمزدی حدود ۷۰۰ هزار دلار آن تبلیغ را انجام می دهد.

جنیفر گارنر

جنیفر گارنر یکی از سوپر مدل های آمریکایی است که مشهوریت و معروفیت خیلی زیادی در اینستاگرام و فضای مجازی و همچنین یوتیوب دارد. او در این فضاها حدود ۱۲ میلیون نفر فالوور دارد و در کارش بسیار موفق بوده و علاوه بر کار مدلینگ که انجام می دهد کار تبلیغات در اینستاگرام هم به صورت گسترده می پذیرد که برای هر تبلیغی که در پست یا استوری هایش به مدت ۲۴ ساعت انجام می دهد مبلغی حدود یک میلیون دلار دستمزد دریافت می کند.

5 نمونه از هزینه های تبلیغات در اینستاگرام توسط واینر ها

5 نمونه از هزینه های تبلیغات در اینستاگرام توسط واینر ها

همان طور که در مقالات پیشین خواندید خیلی از افرادی که در فضای اینستاگرام تبدیل به یک بلاگر شده اند معروف به واینر می باشند، اما این ها کسانی هستند که شغل قبلیشان واینری بوده و یا این که توسط واین تبدیل به یک چهره معروف و سلبریتی در اینستاگرام شده اند.

چرا که آن ها در همه پست ها و ویدیوها برای استوری هایشان از واین استفاده کرده اند و آن را به عنوان یک سمبل شناخته اند. این واینرها کار تبلیغات گسترده هم انجام می‌دهند و مبالغ هنگفتی را دریافت می‌کنند که به ۵ مورد از آن ها اشاره می کنیم:

جسیکا چستین

جسیکا یکی از دختران فعال در اینستا گرام می باشد که اهل کالیفرنیا آمریکا است و ۳۲ سال سن دارد او در اینستا گرام در ابتدا با گذاشتن عکس هایش به همراه واین معروف شد و سپس فعالیتش را افزایش داد و تبدیل به یکی از واینر های اینستاگرام شده است.

همه افرادی که او را می شناسند او را به شیک پوشی و برازندگی و آراستگی بسیار زیادی قبول دارند. او کار تبلیغات را به صورت گسترده هم می‌ پذیرد و به علت معروفیت خیلی زیادی که دارد برای هر پست و استوری تبلیغی که انجام می دهد مبلغ ۷۰۰ هزار دلار دریافت می‌ کند.

زین مالیک

مرد ۳۸ ساله و اهل کشور روسیه که طرفداران خیلی زیادی دارد و توانسته است که معروفیت زیادی در بین افراد کشور خود و سایر کشورهای جهان داشته باشد. اوبه علت شیک پوشی و استایل خاصی که دارد توانسته مشهور شود.

البته نا گفته نماند که بیشتر پست و استوری هایش مربوط به واینری و واین می‌ باشد که اوقات فراغتش را در آن جا می‌گذراند. او به علت معروفیتی که دارد و تعداد فالوور هایی که به ۱۷ میلیون نفر رسانده است هر تبلیغی که بخواهد انجام دهد حدود دو میلیون دلار دستمزد دریافت می کند.

جورج کلونی و هزینه تبلیغات در اینستاگرام

جورج ۳۲ سال سن دارد و یکی از واین خور های معروف اینستاگرام می باشد. او در همه مهمانی ها و مراسم هایی که دعوت می‌شود بدون استثنا کت و شلوار به تن می‌ کند و عینک آفتابی اش را در شب و روز به چشمانش دارد. یکی از علل معروفیت او خوردن واین زیاد و علل دیگرش دوستی با خانمی که بیست سال از او بزرگتر است می باشد. او تعرفه تبلیغاتش را در اینستا گرام 500 هزار دلار تعیین کرده است.

زک افرون

یکی از افراد سلبریتی در حوزه ورزشی می باشد. ۴۲ سال سن دارد و با وجود این که ورزشکار می باشد اما مصرف واین بسیار زیادی دارد و هیچ ترس و واهمه‌ای در برابر مربیان و سایر همکاران خود ندارد و در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام به صورت گسترده فعالیت می کند. او برای هر تبلیغی که بخواهد در هر حوزه ای انجام دهد مبلغ800 هزار دلار تعرفه تعیین کرده است.

راک این ریو

یکی از موسیقیدان ها و هنرمندان فعال در شبکه اجتماعی اینستاگرام است که خوراکی و نوشیدنی مورد علاقه اش واین انگور قرمز است، البته نکته جالب در مورد او که لازم است بدانید علاقه شدیدش به رنگ قرمز و زرشکی می باشد که در اکثر پست هایش این دو رنگ به چشم می خورد که باعث شهرتش در اینستاگرام شده است. تعرفه تبلیغ او 1 میلیون دلار است.

آیا پیج با هزینه کم برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد؟

از زمانی که شبکه اجتماعی اینستاگرام به وجود آمده است و افراد زیادی به عنوان کاربر در این فضا مشغول به فعالیت هستند و اوقات فراغت خود را در این شبکه می گذرانند حدود ۸ سال بیشتر نمی‌گذرد که در اوایل فقط افراد خاصی در آن فعالیت و تبلیغات گران قیمتی داشتند.

اما کم‌کم همگانی شد و تا به امروز هزینه تبلیغات در این فضا بسیار زیاد می باشد و بازدهی بسیار بالایی هم دارد اما می‌توان گفت که پیج هایی هم هستند که با تعداد فالوور کمتر ولی بازدهی خیلی بیشتری هزینه تبلیغات بسیار کمی دارند و تبلیغات گسترده ای انجام می دهند.

قیمت تبلیغات در اینستاگرام به چه چیزی بستگی دارد؟

قیمت تبلیغات در اینستاگرام به چه چیزی بستگی دارد؟

همه ما می دانیم که یکی از بستر هایی که می‌ شود در آن تبلیغات به صورت گسترده انجام داد و بازدهی خیلی زیادی را از آن دید شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد.

باید بدانید که تبلیغات و بازدهی خوب در اینستاگرام به عوامل زیادی بستگی دارد که با دانستن این عوامل می توان تعرفه تبلیغات مناسبی در نظر گرفت و بازدهی بالا و فروش و سود خیلی زیادی را به دست آورد.

همچنین می توان به عنوان یک پیج با سود کم و بازدهی بالا در تبلیغات به مشهوریت زیادی رسید که اکنون در موارد ذیل عوامل قیمت تبلیغات را نام می بریم:

  • تعداد فالوور ها
  • واقعی یا فیک بودن فالوور ها
  • میزان محبوبیت در بین دنبال کنندگان پیج
  • میزان اعتماد افرادی که پیج را دنبال می کنند
  • میزان باز دهی تبلیغات

آیا هزینه تبلیغات در اینستا گرام ایران به رقم های میلیونی هم می رسد؟ کشور ایران یکی از آن کشورهایی می‌ باشد که تبلیغات گسترده با هزینه های کم و زیاد در اینستاگرام دارد، البته ناگفته نماند که هزینه تبلیغات در اینستاگرام در داخل کشورمان بستگی به آن شخصی دارد که تبلیغ را انجام می دهد.

مثلاً افراد سلبریتی بازیگر و یا ورزشکاران تعرفه بسیار زیادی می گیرند که هر تبلیغ آن ها ممکن است به بالای ۲۰ میلیون تومان هم برسد اما کاربران سلبریتی در اینستاگرام برای هر تبلیغ استوری و یا پست مبلغ یک میلیون تومان دریافت می کنند.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام چه فرقی با هم دارند؟

اگر از افراد فعال در اینترنت باشید می دانید که شبکه اجتماعی تلگرام خیلی قبل تر از اینستاگرام به وجود آمد و محبوبیت خیلی زیادی داشت که در آن کانال ها و گروه های کاری و تبلیغاتی زیادی به وجود آمد که به علت داشتن طرفداران خیلی زیاد هزینه تبلیغاتش بسیار کم بود.

اما بعد از این که تلگرام در کشور ما و سایر کشورهای اسلامی به صورت فیلتر درآمد و تحریم شد اینستاگرام جای پای خود را باز و افراد زیادی را جذب خودش کرد که هزینه تبلیغاتش چند برابر تلگرام می باشد و به صورت رقم های میلیونی درآمده است.

هزینه تبلیغات رونالدو در اینستاگرام چقدر است؟

در عصر دیجیتال و پیشرفته امروزی کمتر کسی وجود دارد که رونالدو بازیکن معروف در حوزه ورزشی فوتبال را نشناسد. او همان طور که یکی از گران ترین فوتبالیست های جهان است و گران ترین دستمزد را به خود اختصاص داده است.

یکی از گران ترین بلاگرها در فضای اینستاگرام می باشد که تبلیغات را به صورت گسترده انجام نمی‌دهد و حساسیت خیلی زیادی به خرج می دهد و برای هر تبلیغی که بخواهد به مدت ۲۴ ساعت در پست ها و یا استوری هایش بگذارد مبلغ ۵ میلیون دلار دستمزد دریافت می کند.

میانگین هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر تعیین شده است؟

میانگین هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر تعیین شده است؟

به طور خیلی رک و بی پرده می توان گفت اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی است که صاحب ندارد و هر کس هر طور که بخواهد در آن رفتار می‌کند. قیمت تبلیغات هم یکی از موضوعاتی می باشد که هیچ کس هیچ نظارتی بر آن ندارد.

هر بلاگر یا اینفلوئنسری که در این حوزه یعنی تبلیغات مشغول به فعالیت است مبلغی را برای دستمزدش تعیین کرده است که نمی توان مبلغ واضحی را به صورت حدودی بیان کرد. پرداخت هزینه تبلیغات در اینستاگرام آنلاین است.هزینه تبلیغات در اینستاگرام صدف بیوتی ده میلیون تومان است.

هزینه تبلیغات در استوری اینستاگرام به طور تقریبی می توان گفت چقدر است؟

تبلیغ در استوری در شبکه اجتماعی اینستاگرام هزینه های متفاوتی دارد که این تفاوت در هزینه ها بستگی به تعداد فالوورها، بازدید استوری، محبوبیت و مشهوریت آن کاربری که تبلیغ در استوری را انجام می‌دهد و همچنین بازدهی آن پیج دارد که با توجه به عواملی که ذکر شد نمی توان رقم مشخصی بیان کرد.

هزینه تبلیغات بلاگرها در اینستاگرام سر به فلک کشیده است.هزینه تبلیغات در اینستاگرام سر و ته ندارد. میانگین هزینه تبلیغات در اینستاگرام یک میلیون تومان است.هزینه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام ده میلیون تومان است که این مبلغ در صفحات افرادی چون هلیا جلیل نژاد و مندی وکیلی کاملا متفاوت است.

سوالات متداول

آیا صحت دارد که هزینه تبلیغات در اینستاگرام بلاگرها رقم میلیونی می باشد؟

هزینه تبلیغات در اینستاگرام بلاگرها بالای یک میلیون تومان هزینه دارد.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام سلبریتی ها چقدر است؟

هزینه تبلیغات در اینستاگرام سلبریتی ها حدود بیست میلیون تومان می باشد.

هزینه تبلیغات در اینستا گرام را چه ارگانی تعیین می کند؟

هیچ ارگانی ناظر بر این قیمت ها نیست و خود بلاگر ها تعیین می کنند.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام صرف چه اموری می شود؟

هر بلاگری با توجه به نیاز و هدفی که دارد آن هزینه و دستمزدی را که دریافت می کند را خرج می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :