در این مقاله به معرفی یکی از مدلینگ های معروف اینستاگرام که به تازگی به دنیای بازیگر راه پیدا کرده است می پردازیم. ارمیا قاسمی مدل جوان ایرانی است که سال های گذشته با انتشار عکس های خود در فضای مجازی اینستاگرام و همچنین فیس بوک توانست توجه بسیاری از کاربران مجازی را به سمت خود جذب کرده و با لایک های بسیار آن ها مواجه شد و پس از مدتی به علت چهره جذابی که داشت توانست توجه فعالان عرصه پوشاک را به سمت خود جذب کرده و با پیشنهاد آن ها برای فعالیت در عرصه مدلینگ از طرف آن ها رو به رو شد و در حال حاضر به عنوان یکی از مدلینگ های جوان، خوش چهره، خوش استایل و مشهور ایرانی تبدیل شده است.

او علاوه بر فعالیت در این عرصه جدیدا به دنیا بازیگری راه پیدا کرده است و در این زمینه هم خوش درخشیده است در ادامه شما را با این مدلینگ و بازیگر جوان ایرانی بیشتر آشنا کرده و فعالیت های مختلف او را در این عرصه ها مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

بیوگرافی ارمیا قاسمی

بیوگرافی ارمیا قاسمی

ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که ارمیا قاسمی کیست؟ و چگونه توانست به شهرت برسد؟ ارمیا قاسمی مدلینگ و بازیگر مشهور کشورمان که چهره زیبا و جذابی نیز دارد در بیست و پنجم مهر ماه سال هزار و سیصد و شصت و هشت در شهر تهران متولد شد و در حال حاضر 29 سال سن دارد. پدر ارمیا قاسمی اصالتی تهرانی دارد اما مادر او نیز در شهر کرمانشاه متولد شده و است و در سال 95 به دلیل بیماری فوت کرده است، ارمیا دارای یک برادر بزرگ تر از خود به نام ایلیا می باشد.

ارمیا قاسمی تحصیل کرده دو رشته تحصیلی در دانشگاه می باشد که از هر دوی آن ها انصراف داده است، او در دانشگاه سراسری مشغول به تحصیل در رشته عمران بود که پس از گذشت پنج ترم از دانشگاه انصراف داد و پس از آن در رشته معدن مشغول به تحصیل شد و پس از دو ترم از این رشته هم انصراف داد و در حال حاضر به عنوان مدلینگ در فضای مجازی اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشد اما پیش از آن در طی سال های 1387 تا 1392 در به شغل عینک فروشی مشغول بود که بنا به دلایل و مسائل ارزی به این کار خود ادامه نداد.

به گفته خود ارمیا شخص به شدت مذهبی بوده و از زمانی که به سن تکلیف رسیده است نماز خود را تاکنون ترک نکرده است. در فضاهای اجتماعی مختلف همچون اینستاگرام و فیس بوک می توانید عکس های ایلیا قاسمی برادر ارمیا قاسمی و همچنین عکس ارمیا قاسمی را مشاهده کنید.

در رابطه با این بازیگر معروف و ازدواج او حاشیه های فراوانی ایجاده شده است که در ادامه آن ها برای شما بیان خواهیم کرد.

ارمیا قاسمی در آسپرین ایفای نقش کرد؟

ارمیا قاسمی در آسپرین ایفای نقش کرد؟

اگر اهل فیلم های تلوزیونی و سینمایی باشید حتما ارمیا قاسمی و نقش او را در برخی از فیلم ها مشاهده کرده اید. سریال آسپرین به کارگردانی فرهاد نجفی از جمله فیلم هایی بود که ارمیا در آن به ایفای نقش پرداخته و توانست به شهرت برسد.

سریال آسپرین در واقع داستان چهار نفر از نخبه های علم روانشناسی می باشد که به طور مخفیانه در حال پیگیری پروژه ای تحقیقاتی به نام آسپرین می باشند که مربوط به بیمارنی است که به بیماری فراموشی مبتلا هستند اما آن چیزی که از نتایج تحقیقات خود به دست می آورند خلاف انتظار آن ها است.

علاوه بر این او در فیلم سینمایی و معروف عین شین قاف هم به ایفای نقش نیز پرداخته است او پیش از بازی در این فیلم به مدت یک سال و نیم در کانون فیلم سازان جوان دوره بازیگری را آموزش دیده است.

اگر چه سریال نمایش خانگی 17 قسمتی آسپرین که ارمیا در آن بازی کرده بود آن چنان معروف و دیده نشد اما دیگر تجربه او بازی در سریال تلوزیونی کوبار در نقش ستار بود که در فروردین ماه سال 1397 و از شبکه دو سیما پخش شد و مورد توجه بسیاری قرار گرفت. ارمیا قاسمی در سریال کوبار اولین حضور خود را برای ورود به تلوزیون تجربه کرد.

شما می توانید با جست و جو در اینترنت و سایت های مختلف نیز ارمیا قاسمی در سریال دلدادگان و همچنین عکس ارمیا قاسمی و برادرش را نیز مشاهده کنید.

ارمیا قاسمی در خندوانه حضور یافت؟

شما می توانید با مراجعه در اینترنت و جست و جو در سایت های مختلف و یا در یوتیوب و فضاهای اجتماعی مختلف همچون اینستاگرام علاوه بر عکس ارمیا قاسمی، فیلم ها و کلیپ های مرتبط با او را همچون تجربه حضور در خندوانه و صحبت با جناب خان را مشاهده نمایید و با این بازیگر جوان و جذاب ایرانی بیشتر آشنا شوید.

ارمیا قاسمی و همسرش

ارمیا قاسمی و همسرش

با جست و جو در اینترنت ممکن است این تیتر به چشمتان خورده باشد بیوگرافی ارمیا قاسمی و همسرش در صورتی که این جوان بیست و نه ساله ایرانی هرگز ازدواج نکرده و مجرد نیز می باشد.

علاوه بر این در فضاهای اجتماعی مختلف همچون اینستاگرام خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر این که عکس ارمیا قاسمی و دوست دخترش است و یا آن که تصاویر دختران بسیاری را ممکن است مشاهده کرده باشید که بسیاری از آن ها هواداران و طرفداران او نیز می باشند و از آن ها به عنوان همسر ارمیا نام برده شده است که همه آن ها دروغی بیش نیست.

الیکا شاکردوست تنها خواهر الناز شاکر دوست بازیگر خوب کشورمان هم چندی پیش دست خوش این حاشیه ها شده بود و در بسیاری از سایت ها اعلام شده بود الیکا شاکردوست و ارمیا قاسمی با یکدیگر ازدواج کرده اند در صورتی این خبر حقیقت نداشت و از سوی این بازیگر تکذیب شد و در این باره گفت: من و الیکا دوستان صمیمی یکدیگر بوده و همکاری هایی را در زمینه مدلینگ لباس با یکدیگر داشته ایم و این موضوع باعث سوء استفاده برخی از کابران مجازی از آن ها شده بود.

ارمیا قاسمی و ارسلان قاسمی با هم نسبتی دارد؟

در رابطه با افراد مشهور و سلبریتی ها همواره حاشیه های بسیاری نیز ایجاد می شود و خبرهایی در رابطه با آن ها منتشر می شود که بسیاری از آن ها حقیقت ندارد به عنوان مثال چندی پیش خبری مبتنی بر این که ارمیا قاسمی عموی ارسلان قاسمی می باشد و این دو با بازیگر با یکدیگر نسبت فامیلی دارند در اینترنت و فضای مجازی منتشر شد که هر دوی آن ها این خبر را تکذیب نمودند و در این باره گفتند که تنها در فامیل با یکدیگر شباهت دارند و در غیر این صورت هیچ گونه نسبت فامیلی دیگری با یکدیگر ندارند و این خبر حقیقت ندارد.

پیج ارمیا قاسمی چیست؟

پیج ارمیا قاسمی چیست؟

بسیاری از افراد با پیشرفت و گسترش تکنولوژی در بستر اینترنت و ایجاد شبکه های اجتماعی مختلف روی به دنیای مجازی آورده و برای خود صفحه ای اختصاصی را ایجاد کرده اند. برخی از این کاربران با توجه به هنر و استعدادی که دارند و یا زیبایی خدادادی خود با انجام فعالیت های مختلف در این شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام به کسب درآمد می پردازند و از این طریق درآمد خوبی را هم کسب می کنند.

ارمیا قاسمی قد 187 سانتی متری خود و با 88 کیلوگرم وزن هم از جمله این کاربران مجازی است که با همکاری با برند های مختلف به عنوان یک از مدل های اینستاگرام در این شبکه به فعالیت پرداخته و کسب درآمد می کند.شما می توانید با کلیک بر روی اینستاگرام ارمیا قاسمی به صفحه رسمی این بازیگر دسترسی داشته باشید.

چگونگی ورود ارمیا به دنیای مدلینگ

او در رابطه با حضورش در اینستاگرام و فعالیت در عرصه مدلینگ این گونه بیان می کند که برای گرفتن عکس به آتلیه یکی از دوستانش مراجعه کرده و پس از گرفتن عکس، دوست او عکس ارمیا قاسمی را در فیس بوک منتشر می کند و پس از آن با لایک ها و بازدیدهای کاربران بسیاری مواجه می شود.

پس از گذشت مدتی آتلیه های عکاسی مختلف بسیاری به او پیشنهاد همکاری و همچنین همکاری با فعالان حوزه عرضه پوشاک و لباس مواجه می شود که به قول خودش علاقه ای به این حرفه نداشته و ندارد و در این رابطه می گوید در کشور ایران شغل مدلینگ درآمد کمی دارد و دلش نمی خواهد به این حرفه به عنوان یک شغل و حرفه نگاه کند و ترجیح می دهد حرفه بازیگری را دنبال کند. با این حال حدود هفت سال می باشد که در زمینه مدلینگ مشغول به فعالیت می باشد.

سوالات متداول

ارمیا قاسمی کیست؟

ارمیا قاسمی جوان خوش چهره و جذاب ایرانی است که با انتشار عکس های خود در فضای مجازی اینستاگرام و فعالیت در عرصه مدلینگ در این شبکه اجتماعی توانسته است شهرت بسیاری را کسب کند و در حال حاضر به عرصه بازیگری روی آورده است.

ارمیا قاسمی چگونه به دنیای مدلینگ راه یافت؟

ارمیا پس از مراجعه به آتلیه یکی از دوستانش و انتشار عکس های او در فیس بوک توانست توجه فعالان عرصه پوشاک و لباس را به خود جلب کرده و به عنوان مدلینگ در اینستاگرام به فعالیت بپردازد.

ارمیا قاسمی تاکنون در چه فیلم هایی به ایفای نقش پرداخته است؟

از جمله فیلم هایی که ارمیا در آن بازی کرده است می توان به فیلم سینمایی عین شین قاف، سریال نمایش خانگی آسپرین، سریال تلوزیونی کوبار و … نیز اشاره کرد.

آیا ارمیا قاسمی ازدواج کرده است؟

ارمیا بیست و نه سال سن دارد و در حال حاضر مجرد می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :