پویان مختاری، مدیر سایت شرط‌بندی حضرات که از حدود یک سال پیش خبر ازدواج خود با نیلی افشار را در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده بود، اخیرا خبر جدایی خود از نیلی افشار را منتشر کرد.

اختلاف پویان مختاری و نیلی افشار از کجا شروع شد؟

نیلی افشار ادعا می‌کند که پویان مختاری به او خیانت کرده است. او همچنین برای اثبات حرف خود اسکرین شات‌هایی از چت پویان مختاری با دختران دیگر را در استوری‌های پیج اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

البته دعوای این دو از زمانی شروع شد که پویان مختاری تصویر دو دختر دیگر با بیکینی را در استوری خود منتشر کرد و دنبال‌کنندگان این تصور را داشتند که نیلی افشار از این موضوع ناراحت شده. اما نیلی با انتشار چت‌های پویان، گفت که دلیل جدایی و دعوای او با پویان مختاری فراتر از استوری‌هایش بوده و او به خیانت مشکوک است.

پویان مختاری در ابتدا فقط عنوان کرد که هر رابطه‌ای روزی تمام می‌شود و از دیگران خواست تا در رابطه‌اش دخالت نکنند. اما بعد از این ادعای نیلی افشار، او شروع به انکار کرد و نیلی افشار را به دلیل رفتن بر سر وسایل شخصی‌اش محکوم کرد!

پویان مختاری در یک استوری خطاب به نیلی افشار گفت :”به نظرتون مقصر اونی نیست که بدون اجازه میره سر وسایل شخصی آدم و پیامای شخصی آدمو باز میکنه؟”

طرفداران نیلی افشار بعد از این اتفاقات واکنش‌های تندی نسبت به پویان مختاری داشتند و او را به خیانت متهم کردند. این درحالی بود که پویان مختاری مدعی بود می‌تواند اثبات کند که تمام چت‌هایی که نیلی دیده بود متعلق به دوستانش است! او همچنین از فالورهایش می‌خواست تا یک‌طرفه به قاضی نروند و اصرار داشت که همواره پایبند به خانواده‌اش بوده است.

آخرین خبر درمورد رابطه پویان مختاری و نیلی افشار

بعد از تمامی این حواشی، پویان مختاری و نیلی افشار شب دوشنبه این هفته یک لایو دونفره در اینستاگرام گذاشتند و از قبل هم به فالورهای خود اعلام کردند که در این لایو درمورد مشکلات رابطه‌شان صحبت خواهند کرد!

این لایو حدود 60 هزار بازدید‌کننده داشت و در آن، این دو نفر درمورد مشکلاتشان باهم صحبت کردند.

پویان مختاری در این لایو بارها از نیلی افشار خواست که با او آشتی کند و به رابطه برگردد. اما نیلی افشار این درخواست را، حداقل به صورت رسمی و تا جایی که به دیگران اعلام شده، نپذیرفت و معتقد بود که پویان مختاری به او خیانت کرده است. نیلی در انتهای لایو گفت که فقط درصورتی این درخواست آشتی را می‌پذیرد که پویان مختاری اعتماد او را دوباره جلب کند.

اما اخیرا انتشار آهنگ جدید پویان مختاری به نام “چه حالیه” و حضور نیلی در کاور این آهنگ، حاکی از بازگشت این‌ دو به رابطه‌شان بود؛ چراکه پویان، در پست مربوط به همین آهنگ، نیلی را تگ کرد و نیلی هم این آهنگ را در صفحه خود به اشتراک گذاشت. پس می‌توان برداشت کرد که نیلی دوباه با پویان آشتی کرده است.

دلیل انتشار این حواشی چیست؟

باید دید که این حواشی به کجا ختم می‌شود اما خیلی از دنبال‌کننده‌های این اخبار معتقد هستند که خبر ازدواج پویان مختاری و نیلی افشار از ابتدا کذب بوده، و فقط برای بالا رفتن شهرت و محبوبیت این دو شخص، و البته سایت شرط‌بندی‌شان مطرح شده! چراکه این افراد معتقدند اگر پویان مختاری واقعا با نیلی افشار ازدواج کرده بود به این سادگی و به تعدد با او دعوا نمی‌کرد و این دو به این آسانی حرف از جدایی نمی‌زدند.

علاوه بر این موضوع، این‌که نیلی افشار، که ادعا می‌کند پویان مختاری به او خیانت کرده، به این راحتی با او لایو می‌گذارد و از فالورهایش می‌خواهد که همه در این لایو حضور داشته باشند، و در لایو به راحتی با او صحبت می‌کند باعث شک خیلی‌ها شده که تمام این دعواها دلیلی به جز جذب مخاطب و فالور ندارند و از اساس ساختگی هستند.

حتی این دو در طول لایوی که قرار بود درمورد مشکلات زندگی‌شان باشد نیز به تبلیغ پرداختند؛ نیلی در ابتدا و انتهای لایو تبلیغ کرد و پویان هم از فالورهایش خواست که اگر می‌خواهند نیلی به خانه‌اش برگردد زیر پست آخر کامنت قلب بگذارند! در نتیجه می‌توان نتیجه‌گیری کرد که هدف از این حواشی و شدت بخشیدن به آن، چیزی جز جذب مخاطب و افزایش شهرت نیست.

البته که ما نمی‌توانیم با قطعیت رابطه این دو نفر را قضاوت کنیم اما از آن‌جایی که شهرت پویان مختاری و سایت شرط بندی‌اش بعد از انتشار اخبار رابطه وی با نیلی افشار بسیار بیشتر شده، و حواشی ازدواج و دعواهایشان هربار مخاطبین زیادی را به صفحات این دو فرد می‌کشاند، می‌توان این برداشت را داشت که ادعای مطرح شده خیلی دور از انتظار نیست!

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :