سامان ویلسون یا سامان رضاپور یکی از اعضای گروه زد بازی است که هم اکنون به صورت زیر زمینی فعالیت می کند، او گروه زد بازی را به همراه مهراد هیدن راه اندازی کرده است و به گفته رپر ها، وی پایه گذار سبک گانگستری است. اگر به دنبال بیوگرافی سامان ویلسون هستید و به دنبال زندگینامه سامان ویلسون می گردید با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

  • در مورد سامان ویلسون باید بداندی که او یک سایت شرط بندی فوتبال هم دارد و بخش زیادی از درآمد خود را از این راه کسب می کند.
سامان ویلسون کیست؟

سامان ویلسون کیست؟

سامان ویلسون یکی از خواننده های رپ فارسی است که در گروه زد بازی مشهور شد. او و مهراد هیدن گروه زد بازی را در لندن پایه گذاری کردند. سامان ویلسون متولد خرداد سال 1364 است. هم اکنون این خواننده سن 36 سال دارد و می توان او را جزو با تجربه های رپ فارسی محسوب کرد.

اینستاگرام سامان ویلسون

پیج سامان ویلسون

سامان ویلسون اینستاگرام دارد و روزانه چند هزار نفر از پیج او دیدن می کنند. اینستاگرام اکانت او را احراز هویت کرده است و وی دارای تیک آبی هم می باشد. او هم اکنون 100 نفر را دنبال می کند و تعداد دنبال کننده های اینستاگرام سامان ویلسون به عدد 331 هزار نفر می رسد. سامان ویلسون در اینستاگرامش عکس هایی از خود و یا ترک ها و آلبوم های جدیدش منتشر می کند. اگر می خواهید از صفحه اینستاگرامی او دیدن کنید نام او را در اکسپلور جستجو کنید.

کلاب هاوس سامان ویلسون

کلاب هاوس سامان ویلسون

مدتی پس از محبوبیت کلاب هاوس در بین کاربران فضای مجازی، سامان ویلسون هم با دعوتنامه یکی از دوستانش به کلاب هاوس پیوست. او هر چند روز یک بار اتاق گفتگویی با نام خود در کلاب هاوس باز می کند و کاربران زیادی وارد این روم ها می شوند. اگر شما هم می خواهید از صدای زنده سامان ویلسون لذت ببرید از یکی ازاطرافیان خود بخواهید که برایتان دعوت نامه ارسال کند و وارد این برنامه هیجان انگیز شوید!

یوتیوب سامان ویلسون

سامان ویلسون اکانتی در یوتیوب ندارد اما می توانید با دنبال کردن پیج مهراد هیدن ویدیو های او را با این شخص ببینید. هم چنین کلیپ ها و ترک های سامان ویلسون توسط کاربران دیگر در یوتیوب آپلود می شود که با برنامه یوتیوب قابل مشاهده هستند.

آهنگ های سامان ویلسون

بیشتر آهنگ های این خواننده با همکاری مهراد هیدن ساخته شده اند. برای دانلود اهنگ سامان ویلسون می توانید به سایت های معتبر دانلود اهنگ بروید و آن ها را به صورت رایگان دانلود کنید. در ادامه به بررسی 3 تا از آهنگ های او می پردازیم.

دردسر

جدیدترین ترک منتشر شده از این خواننده همین قطعه می باشد. سامان این قطعه را هم مانند بیشتر ترک هایش با مهراد هیدن ساخته است. برای دانلود آهنگ جدید این رپر و دانلود آهنگ جدید سامان ویلسون دردت چیه می توانید از گوگل کمک بگیرید.

ننال

یکی دیگر از کارهای سامان، ننال است. خوانندگان ننال سامان ویسلون، آرتا، کوروش و سهراب ام جی هستند. برای دریافت دیگر کارهای این خوانندگان می توانید نام آن ها در ویکی پدیا جستجو کنید.

عروس

از دیگر کارهای این فرد و مهراد هیدن عروس است. آهنگ عروس سامان ویلسون محبوب ترین و شناخته ترین آهنگ این خواننده است هر چند که مهراد هیدن با دیگر کارهایش محبوب شده است. اگر نام این آهنگ را در اینترنت جستجو کنید در قسمت تصاویر با کاریکاتور سامان در لباس عروس با عینک مواجه می شوید!

آلبوم های سامان ویلسون

 در زیر می توانید آلبوم های سامان را ببینید و آن ها را از گوگل دانلود کنید. جالب است بدانید قد سامان ویلسون از مهراد کمی بلند تر است و این موضوع، شوخی های زیادی بین این دو را به وجود اورده است.

گل آقا

آهنگ گل آقا هم حاصل همکاری چند باره سامان و مهراد است. این آهنگ به متفاوت ترین اهنگ سامان شهرت دارد چون نام آن تجسمی از اهنگ های سنتی را در ذهن شنونده القا می کند در حالی که سبک این اهنگ رپ است.

خورشید

ما باز هم شاهد آهنگی با خوانندگی مهراد هیدن و این خواننده هستیم! برای دانلود این آهنگ و دیگر ترک های سامان و مهراد به صورت رایگان به گوگل یا تلگرام مراجعه کنید.

حرف مفته

شاید باز هم تصور کنید که قرار است آهنگی از مهراد و سامان را معرفی کنیم! اما این طور نیست و این بار سهراب ام جی است که یار سامان در ساخت این اهنگ شده است. کافی است دانلود اهنگ حرف مفته را در اینترنت جستجو کنید و از آن به صورت رایگان استفاده کنید!

سامان ویلسون و پیشرو

سامان ویلسون و پیشرو

رابطه بین این دو خواننده که هر دوهم محبوبیت زیادی دارند اصلا خوب نیست. شروع این مشکلات بر می گردد به یک جلسه و سامان آهنگ از خزر تا خلیج فارس را می خواند، بعد از اتمام کار می گوید که این آهنگ دیس به گروه های تهران پارس و نظام آبادی ها است. همچنین او در آهنگش دیس بکی به دو تا از دوست های رضا پیشرو نیز می زند. داستان این دیس و دیس بک به گوش رضا پیشرو می رسید و به نوعی رضا از کار او عصبی و متاثر می شود! بعد از آن دو آهنگ منتشر می کند که به گفته خود رضا پیشرو فقط در 20 دقیقه ضبط شده است. این ماجرا جزو معروف ترین دیس بک های رپ فارسی به شمار می رود.

ماجرای سامان ویلسون ریچ کیدز

ماجرای سامان ویلسون ریچ کیدز

 اول از همه بیایید درباره ریچ کیدز صحبت کنیم! ریچ کیدز گروهی از افراد مایه دار تهران است که از هر چیزی که خریداری می کنند عکس می گیرند و در فضای مجازی به اشتراک می گذارند. این فرد در لایوی در اینستاگرام خود از کار آن ها انتقاد می کند و جنجال هایی بین این گروه و این رپر رخ می دهد. اما اگر دنبال خبر های رسمی تری از این گروه هستید نام این گروه را سرچ کنید.

دیس پیشرو به سامان ویلسون

همان طور که بالاتر گفته شد رضا پیشرو بعد از دیس هایی که سامان به او و دوستانش زد دو آهنگ را در مدت کمتر از بیست دقیقه ضبط کرد. بعد از آن به این فرد تلفن می کند و در کنار صحبت های تند با او این آهنگ را نیز پخش می کند. سامان در پشت تلفن شوکه می شود و نمی تواند به درستی صحبت کند، برای همین تلفن را به مهراد می دهد و او از طرف سامان به مشاجره با رضا پیشرو و دوستانش می پردازد.

دعوای سامان ویلسون با شهرام کاشانی

چند وقت پیش این خواننده و پویان مختاری در کلاب هاوس به شهرام کاشانی دیس می زنند و ماجرایی بین آنها رخ می دهد. اگر به دنبال دانلود آهنگ دیس رضا پیشرو به سامان و ویدیوی دعوای سامان و شهرام کاشانی می گردید، از گوگل استفاده کنید.

حمله این رپر به گزارشگر منوتو

مدتی پیش شایعاتی در فضای مجازی دست به دست شد که گزارشگر منوتو از سامان انتقاد کرده است. سامان هم با صحبت هایش به حرف های او واکنش نشان داد. البته بعد ازمدتی گزارشگر منوتو اعلام کرد که این حرف ها خطاب به سامان نبوده و این ها شایعاتی بیش نیستند.

مصاحبه سامان ویلسون

سامان ویلسون مصاحباتی زیادی کرده است که بسیار انها در شبکه های مجازی و پیج های فن او منتشر شده اند. برای این کار مصاحبه با این خواننده را در اینترنت جستجو کنید.

دستگیری سامان ویلسون بر سر چه بود؟

دستگیری سامان ویلسون بر سر چه بود؟

ماجرای این دستگیری به این صورت است: گفته می شد که اعضای گروه زد بازی به ایران وارد شده اند. به دنبال این موضوع بابک اهورا یکی از رپر های قدیمی ایرانی این موضوع را به نیروی انتظامی گزارش داده بود، و پلیس هم سامان را دستگیر کرد. بعد از این ماجرا طرفداران سامان از بابک اهورا انتقاد کردند و دوباره داستان دیس ها و دیس بک ها میان رپر ها آغاز شد و همچنان ادامه دارد!

شغل پدر سامان ویلسون چیست؟

سامان زندگی شخصی و حرفه ای خود را کاملا از هم جدا کرده است، به گونه ای که اطلاعاتی از خانواده او در دسترس نیست. تنها موضوعی که در دسترس است آن است که بعد از دیس بک رضا پیشرو به سامان پدرش از این کار او عصبانی می شود و ماجراهایی بین آن ها پیش می آید. رضا بعد از این ماجرا محتاط تر می شود وتا مدتی هیچ آهنگی منتشر نمی کند. اما بعدها آهنگ دیگری را به اشتراک می گذارد و با حمایت جوانان و نوجوانان رو به رو می شود و به خوانندگی ادامه می دهد.

سامان ویلسون و دوست دخترش

سامان ویلسون و دوست دخترش

گفته شد که سامان درباره با زندگی شخصی خودش محتاطانه عمل می کند. به همین دلیل اطلاعاتی درباره همسر یا دوست دختر او در دست نیست و فقط عکسی از سال 94 وجود دارد که خانمی پشت سر او در استخر ایستاده است که گمان می رود آن فرد همسرش باشد. البته او هیچکدام از این ماجراها را تکذیب یا تایید نکرده است

سوالات متدوال

  1. آیا سامان ویلسون خواهر یا برادر دارد؟

    هیچ منبعی به صحت اعلام نمی کند که این رپر خواهر و برادر دارد یا نه چون او در این مورد بسیار محتاط است.

  2. چرا رپر ها دیس و دیس بک می زنند؟

     اغلب گفته می شود این دیس و دیس بک ها به دلیل دیده شدن در فضای مجازی صورت می گیرد و این نظریه گاهی اوقات درست و گاهی اوقات نادرست است.

  3. بهترین دوست سامان ویلسون کیست؟

    بهترین دوست سامان ویلسون مهراد هیدن است که بیشتر آلبوم های سامان با مهراد است.

  4. آیا سامان از گروه زد بازی جدا شده است؟

    سامان به دلیل جنجال های خود با رضا پیشرو از زد بازی جدا می شود و مدتی آهنگی منتشر نمی کند تا اینکه دوباره به دنیای خوانندگی بر می گردد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :