نسیم اقدم یکی از پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام و یوتیوب بود و طرفداران زیادی هم در این عرصه او را دنبال می کردند. اما بیشتر معروفیت نسیم اقدم در عرصه جهانی به خاطر حمله مسلحانه او به ساختمان مرکزی یوتیوب بود که سر و صدای زیادی در جهان به پا کرد و حرف و حدیث های زیادی در رابطه با این که نسیم اقدم کیست و چه هدفی را از این اقدام خود دنبال می‌ کرد به وجود آمد.

نسیم اقدم کیست؟

نسیم اقدم کیست؟

طبق آن چه که در بیوگرافی نسیم اقدم آمده است نام کامل او نسیم نجفی اقدم ملقب به نسیم وگان و یا دختر سینه بادکنکی می باشد که متولد فروردین ماه ۱۳۵۸ در شهر ارومیه بود. او در دوران کودکی به همراه خانواده اش به آمریکا مهاجرت کرد و بعد در شهر سن دیگو کالیفرنیا ساکن شد. طبق گفته خودش چپ دست بوده و از همان کودکی تصمیم می گیرد که گیاهخوار شود و ترک گوشت خواری می کند. او علاقه مند به موی کوتاه است چرا که رسیدگی و نگهداری آن ها راحت تر است. نسیم کانال‌ های مختلفی را در فضای مجازی ایجاد کرده بود که در همه این کانال ها به زبان های مختلف فارسی، انگلیسی و ترکی ویدئو هایی را به اشتراک می‌ گذاشت که اغلب این ویدئوها در زمینه‌ هایی چون موسیقی، ورزش، آشپزی و نگهداری پوست و مو بود. نسیم اقدم علاوه بر این که یک تبلیغ کننده گیاه خوار بود یک فعال در زمینه حمایت از حقوق حیوانات نیز بود از همین رو ویدیو هایی در رابطه با مزیت گیاهخواری و تناسب اندام در یوتیوب به اشتراک می گذاشت و تا حدودی با ساختن این ویدئو ها توانسته بود بین کاربران ایرانی شناخته شود.

آدرس پیج اینستاگرام نسیم اقدم چیست؟

همان طور که گفته شد نسیم اقدم یک بلاگر فعال در فضای مجازی بود که در همه پلتفرم‌ های فضای مجازی یعنی اینستاگرام، یوتیوب، فیس بوک و تلگرام صفحه شخصی مربوط به خودش را داشت و در همه آن ها بسیار فعال بود و همواره ویدیو های مختلف را تهیه کرده و در پیج شخصی خودش به اشتراک می‌گذاشت. دنبال کننده های نسیم اقدم اینستا نیز بسیار بودند و او در بخشی از پست هایی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشت در رابطه با زندگی شخصی و عقاید و نظرات خودش صحبت می کرد. با این حال پس از اقدام حمله مسلحانه نسیم به ساختمان یوتیوب تمامی پیج های او در فضای مجازی مسدود شده و دیگر در دسترس نمی باشد.

عکس های نسیم را در کجا ببینیم؟

نسیم اقدم یک بلاگر معروف و سلبریتی اینستاگرامی بود که عکس های بسیاری از او در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است. علاوه بر این پس از اقدام حمله مسلحانه او نه تنها در بین ایرانیان بلکه در بین تمام کاربران فضای مجازی به شهرت زیادی رسید و عکس‌ های زیادی از او در وب سایت های مختلف منتشر شده است. بنابراین شما برای مشاهده عکس های نسیم اقدم می توانید به وب سایت های گوگل و پلتفرم های فضای مجازی مراجعه کنید.

ماجرای حمله به ساختمان مرکزی یوتیوب توسط نسیم اقدم چه بود؟

نسیم اقدم ویدئو هایی را که با موضوعات مختلف می ساخت در یوتیوب هم به اشتراک می‌ گذاشت و به طور معمول حدود یک میلیون بازدید از کلیپ های او صورت می گرفت. اما پس از مدتی نسیم اقدم متوجه این موضوع شد که یوتیوب ویدیو های او را به اشتراک نمی گذارد و بار ها بابت این موضوع به یوتیوب شکایت کرد. حتی ویدئو هایی را به زبان های مختلف فارسی، انگلیسی و ترکی در فضای مجازی منتشر کرد و در همه این کلیپ ها اعتراض خودش را نسبت به این اقدام یوتیوب بیان کرد. تا این که او در سوم آوریل ۲۰۱۸ با تهیه یک اسلحه کالیبر ۹ میلی‌ متری به مقر ساختمان یوتیوب که در شهر سن برونو کالیفرنیا قرار دارد حمله و اقدام به تیراندازی می کند و در جریان این حادثه چندین نفر زخمی شدند.

خانواده نسیم چه واکنشی را بعد از این اتفاق از خود نشان دادند؟

خانواده نسیم چه واکنشی را بعد از این اتفاق از خود نشان دادند؟

در پی انتشار خبر حمله تروریستی نسیم اقدم به ساختمان یوتیوب و مجروح شدن تعدادی از افراد حاضر در صحنه اسماعیل اقدم یعنی پدر نسیم طی بیانیه‌ ای با قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد و از حادثه پیش آمده ابراز تأسف و ناراحتی کرد‌. در بیانیه‌ ای که از سوی خانواده اقدم منتشر شد چنین آمده است که: “نسبت به آن چه که روز گذشته روی داد خانواده ما در شوک کامل است و ما نمی‌ توانیم درک کنیم که چرا چنین حادثه ای روی داد به رغم این که کلمات نمی توانند غم و تاسف ما را از این حادثه بیان کنند ما عمیقاً با قربانیان بی گناه این حادثه ابراز همدردی می کنیم” .

علت مرگ نسیم اقدم چه بود؟

نسیم پس از این که با اسلحه ای که متعلق به خودش بود به ساختمان یوتیوب حمله کرد و چندین نفر را مجروح و مصدوم نمود با همان اسلحه به خود شلیک و اقدام به خودکشی کرد. پس از این که پلیس به صحنه ماجرا ورود پیدا کرد جسد او را پیدا کردند که با تیری که از تفنگ خودش زده شده بود کشته شده بود.

همسر نسیم اقدم کیست؟

در وبسایت ها و پست هایی که در رابطه با زندگی نامه و بیوگرافی نسیم اطلاعاتی را ارائه می دهند از هیچ شخصی به عنوان همسر نسیم نام نبرده شده است و خود نسیم در کلیپی که در فضای مجازی منتشر کرده بود و در آن در رابطه با زندگی شخصی خودش توضیحاتی را ارائه داد و بیان کرد که تا کنون هیچ وقت در زندگی عاشق نشده و با هیچ شخصی ازدواج نکرده است.

ماجرای هشدار پدر وی به پلیس‌ها چه بود؟

قبل از این که خبر حمله نسیم در مراکز خبری منتشر شود او چندین روز گم شده بود و خانواده او به پلیس کالیفرنیا اعلام مفقودی او را داده بودند. پلیس در جستجو های اولیه دو روز قبل از حمله نسیم را در میدان تیر و در حال تمرین تیراندازی پیدا کردند و به خانواده او گزارش دادند اما از آن جایی که با بی اعتنایی و بی توجهی نسیم مواجه شدند او را بازداشت نکردند. پدر نسیم نیز به پلیس احتمال این که او به سمت ساختمان یوتیوب برود را هشدار داده بود و به پلیس گفته بود که نسیم به شدت از یوتیوب متنفر است و امکان حمله او یوتیوب وجود دارد. اسماعیل اقدم بعد از این ماجرا عنوان کرد که دخترش به خاطر این که یوتیوب دستمزد او را پرداخت نکرده و ویدیو های او را به اشتراک نگذاشته بود به شدت عصبانی بود و این احتمال را می‌دادیم که او بر علیه یوتیوب حرکتی را انجام دهد.

چرا وی اعتقاد داشت که برای بیان عقاید خود اول باید معروف شود؟

نسیم بارها در کلیپ هایش بیان کرده بود که در دنیای امروزه کانال های هرزه که جهالت و هرزگی را تبلیغ و ترویج می کنند به سرعت رشد می کنند و افراد روشنفکر که با عقل و منطق صحبت می کند به شدت سرکوب می شود. او معتقد بود که برای این که بتوانیم افکار و اعتقادات مان را در جهان مطرح کنیم ابتدا باید در جهان معروف شد و پس از جذب مخاطب زیاد افکار و عقاید اصلی را بیان کرد تا بتواند تاثیر گذار باشد. به اعتقاد نسیم خوانندگی و هنرپیشگی دو راه اصلی معروف شدن می باشد که تاثیر زیادی بر روی طرفداران و مخاطبان خود دارند

تحصیلات نسیم اقدم چه بود؟

تحصیلات نسیم اقدم چه بود؟

نسیم یک بلاگر فعال در اینستاگرام است که بیشتر از بلاگری به خاطر اقدام تعجب آوری که انجام داد یعنی حمله به ساختمان یوتیوب در همه جهان معروف شد. در رابطه با زندگی شخصی او اطلاعات زیادی در دسترس نیست و آن چه که در رابطه با او مطرح است اطلاعاتی است که خود او در پست هایش گفته است و در رابطه با تحصیلات او هم هیچ اطلاعاتی نیست.

آیا بعد از اقدام به تیراندازی در ساختمان یوتیوب کسی هم کشته شد؟

نسیم اقدم زمانی که اقدام به حمله کرد حوالی عصر بود که کارکنان مشغول به صرف نهار بودند و در جریان این ماجرا سه نفر زخمی شدند که دو نفر آن ها به صورت سرپایی مداوا شدند و حال یک نفر دیگر آن ها وخیم گزارش شد که او نیز پس از مدتی بهبود یافت و خوشبختانه این حادثه کشته ای نداشت.

نسیم اقدم چند سال سن دارد؟

نسیم اقدم متولد سال ۱۳۵۸ می باشد و اگر الان زنده بود چهل و دو ساله می شد اما او با شلیک گلوله به سر خودش اقدام به خودکشی کرد و درگذشت.

به گفته خود نسیم اقدم بهترین روزهای زندگی اش در چه کشوری بود؟

نسیم در یکی از کلیپ هایش بیان می کند که بهترین دوران زندگی اش در دوران زندگی در شهر مهر شهر کرج و در زمانی که در ایران زندگی می‌ کرد گذشت اما با این حال او به هیچ عنوان قصد بازگشت به ایران را ندارد و از زندگی در آمریکا راضی می باشد.

نظر وی درباره گیاه خواری چه بود؟

نسیم از دوران کودکی ترک گوشت خواری کرد و همواره طرفداران و دنبال کنندگانش را به تغذیه گیاه خواری تشویق می کرد و حتی از لباس هایی هم که از پوست حیوانات تهیه می شد استفاده نمی کرد.

آیا نسیم اقدم مدافع حقوق حیوانات بود؟

همان طور که گفته شد نسیم به خاطر حمایت از حقوق حیوانات ترک گوشت خواری کرد و همواره کسانی را که گوشت خواری می کنند و به خاطر لذت و تفریح شان حیوانات را شکار می کنند را سرزنش می کند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. نسیم اقدم متولد چه سالی است؟

    نسیم متولد سال ۱۳۵۸ در ارومیه می باشد.

  2. نسیم در کدام کشور اقامت داشت؟

    در شهر سن دیگو کالیفرنیا اقامت داشت.

  3. نسیم در چه زمینه ای فعال بود؟

    او بلاگر فضای مجازی بود.

  4. فیلم حمله نسیم اقدم به یوتیوب را در کجا می توان دید؟

    در وب سایت های گوگل و یوتیوب می توان مشاهده کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :