برزان کوهی یکی از پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام است که بیشتر از یک میلیون نفر دنبال کننده دارد. او در اینستاگرام در زمینه ساخت کلیپ های کوتاه فعالیت می کند. او به تازگی به گروه خوانندگان پیوسته و کار خود را در این عرصه هم شروع کرده است. اولین آهنگ او به نام “گیسو کمند” در مرداد ماه 1399 از تمامی سایت ها و کانال های معتبر موزیک منتشر شده است. در ادامه به معرفی بیشتر برزان کوهی می پردازیم.

بیوگرافی برزان کوهی

بیوگرافی برزان کوهی

برزان کوهی جوان ایرانی که ساکن تهران می باشد. یکی از چهره های با استعداد در اینستاگرام هست، که در زمینه کلیپ های کوتاه فعالیت می کند و توانسته به شهرت در فضای مجازی دست پیدا کند. او در سال 1399 پا به عرصه خوانندگی گداشت و اولین موزیک رسمی او به نام “گیسو کمند” در مرداد ماه همان سال در تمامی سایت های معتبر موزیک منتشر شد. او علاوه بر اینها در شهر تهران، به شغل کافه داری هم مشغول است.

برزان کوهی به تازگی در زمینه خوانندگی هم فعالیت خود را به صورت حرفه ای شروع کرده است. از او آهنگ هایی به صورت رسمی منتشر شده است. اولین آهنگ او به نام “گیسو کمند” در مرداد ماه 1399 منتشر شد و بعد از آن آهنگ هایی دیگر به نام های “دوقطبی” و “بیا نرو دلتنگیو یاد من نده” از او روی سایت های معتبر موسیقی قرار گرفت.

اینستاگرام برزان کوهی

اینستاگرام برزان کوهی

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی، افراد با دسترسی آسان و کم هزینه به شبکه های اجتماعی و دسترسی بیشتر به فضاهای مجازی به ویژه اینستاگرام که علاقه مندان زیادی دارد، توانسته اند از طریق ساخت کلیپ و تبلیغات کسب درآمد کنند. برزان کوهی هم همانند این افراد است. او یکی از چهره های با استعداد در اینستاگرام هست که دنبال کننده های زیادی دارد. صفحه اینستاگرام برزان کوهی را در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر دنبال می کنند.

برزان کوهی اهل کجاست؟

برزان کوهی، جوان ایرانی که دارای اصالتی کرد می باشد، در شهر تهران زندگی می کند. این شخص بلاگر و کمدین حرفه ای هست که توانسته با تکیه بر استعداد خود به صورت حرفه ای شهرتی را در فضای اینستاگرام کسب کند. او ویدئوها، لایو ها و استوری هایی در اینستاگرام منتشر می کند که توانسته از این طریق دنبال کننده های زیادی را جذب کند و به کسب درآمد بپردازد.

کلیپ های دایی برزان

کلیپ های دایی برزان

برزان کوهی یک جوان ایرانی که در زمینه ویدئو کلیپ های کوتاه فعالیت می کند و در فضای مجازی به شهرت رسیده است. او یک کمدین هست که توانسته با تکیه بر استعداد خود به صورت حرفه ای شهرتی را در فضای مجازی، به خصوص اینستاگرام برای خود کسب کند. از کوهی کلیپ های زیادی در اینستاگرام و سایت های مختلف از جمله آپارات وجود دارد. موضوع این کلیپ ها بیشتر عاشقانه است که در بین جوانان علاقه مندان زیادی دارند.

پیج برزان کوهی چند فالوور دارد؟

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و همچنین دسترسی آسان و کم هزینه به شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی به ویژه اینستاگرام افراد زیادی توانسته اند از طریق ساخت کلیپ ها، لایو و استوری های با موضوعات مختلف به پیشرفت قابل توجهی برسند. کوهی هم همانند این افراد با تکیه بر استعداد خود در زمینه ساخت کلیپ های کوتاه توانسته دنبال کننده های زیادی را جذب کند.

برزان کوهی که گاهی او را در شبکه های اجتماعی با نام دایی برزان هم عنوان می کنند، یکی از چهره های معروف اینستاگرامی است، که پیج او را با آیدی: @barzanofficial بیشتر از یک میلیون نفر دنبال می کنند و برزان کوهی هم صد و هفتاد نفر را دنبال میکند و 54 پست دارد . (این آمار تا به امروز است ) بیشتر از یک میلیون نفر دنبال کننده دارد. او در اینستاگرام در زمینه ساخت کلیپ های کوتاه فعالیت می کند.

عکس های برزان کوهی

عکس های برزان کوهی

برزان کوهی یکی از چهره های با استعداد در اینستاگرام هست و توانسته با کلیپ های کوتاه عاشقانه ای که در اینستاگرام منتشر می کند، به شهرت در فضای مجازی دست پیدا کند . او در پیج اینستاگرام و کانال های خود بیشتر ویدئوهای کوتاه که بیشتر برای جوانان جذاب است را منتشر می کند و تصاویر زیادی هم از او در سایت های مختلف منتشر شده است.

آهنگ های برزان کوهی

آهنگ های برزان کوهی

برزان کوهی به تازگی در زمینه خوانندگی هم فعالیت خود را به صورت حرفه ای شروع کرده است. از او آهنگ هایی به صورت رسمی منتشر شده است. اولین آهنگ او به نام “گیسو کمند” در مرداد ماه 1399 منتشر شد و بعد از آن آهنگ هایی دیگر به نام های “دوقطبی” و “بیا نرو دلتنگیو یاد من نده” از او روی سایت های معتبر موسیقی قرار گرفت.

آهنگ دو قطبی

آهنگ “دو قطبی” یک آهنگ غمگین با صدای برزان کوهی در نیمه دوم سال 1399 در تمامی سایت ها و کانال های معتبر موسیقی منتشر شد. او بیشتر در زمینه ساخت کلیپ های کوتاه فعالیت می کند. او به تازگی به گروه خوانندگان پیوسته و کار خود را در این عرصه هم شروع کرده است. آهنگ “دو قطبی” یکی از مجموعه آهنگ های وی می باشد.

آهنگ بیا نرو دلتنگیو یاد من نده

یکی دیگر از آهنگ های برزان کوهی، که در سال 1399 از تمامی سایت‌های معتبر موزیک منتشر شده است، آهنگ غمگین “آهنگ بیا نرو دلتنگیو یاد من نده” می باشد. برزان کوهی که گاهی او را در شبکه های اجتماعی با نام دایی برزان هم عنوان می کنند، یکی از چهره های معروف اینستاگرامی است، که پیج او را با آیدی: @barzanofficial بیشتر از یک میلیون نفر دنبال می کنند.

تبلیغات برزان کوهی

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی، افراد با دسترسی آسان و کم هزینه به شبکه های اجتماعی و دسترسی بیشتر به فضاهای مجازی به ویژه اینستاگرام که علاقه مندان زیادی دارد، توانسته اند از طریق ساخت کلیپ و تبلیغات کسب درآمد کنند. برزان کوهی هم همانند این افراد است. او یکی از چهره های با استعداد در اینستاگرام هست که دنبال کننده های زیادی دارد. صفحه شخصی او را در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر دنبال می کنند. برای بررسی هزینه تبلیغات در اینستاگرام او می توانید از لینک مربوطه اقدام کنید.

برزان علاوه بر فعالیت در فضای اینستاگرام و انجام کارهای تبلیغاتی در آن، به شغل کافه‌داری نیز مشغول است. او قبل از اینکه در فضای مجازی مشهور شود در کافه ای مشغول به کار بوده است. او روزهای پنجشنبه و جمعه در کافه روژان (واقع در تهران، اسلامشهر، انتهای خیابان نواب) حضور دارد و با طرفداران خود ملاقات می‌کند.

حاشیه های برزان کوهی

حاشیه های برزان کوهی

برزان کوهی در بخشی از ویدئو و کلیپ هایی که منتشر کرده است، از عشق نافرجام خود تعریف می کند. او که مدتی قبل در کافه ای از تهران به عنوان کافه چی مشغول بوده است، عاشق دختری با موهای بلند مشکی که هر روز به کافه می آمده است، شده بود. او با اینکه حتی نام آن دختر را نمی دانسته، در ذهن خود آن دختر را به نام گیسو تعریف می کرده است.

کوهی یادآور می شود که هر روز شعر نوشته های داخل کافه را به خاطر گیسو تغییر می داده است تا بتواند توجه و نظر او را جلب کند. با اینکه عاشق آن دختر شده بود اما از ابراز عشق نسبت به او ترس داشت. بعد از مدتی آن دختر در یک شب به طور سراسیمه کافه را ترک می کند و هرگز به آنجا بر نمی گردد. برزان که همیشه منتظر گیسو بود، متوجه می شود که گیسو در اثر یک تصادف چند وقت در کما بوده است و بعد از آن درگذشته است.

چالش های دایی برزان در رابطه با چه موضوعاتی است؟

برزان یک جوان ایرانی است که در زمینه ویدئو کلیپ های کوتاه فعالیت می کند و در فضای مجازی به شهرت رسیده است. او یک کمدین هست که توانسته با تکیه بر استعداد خود به صورت حرفه ای شهرتی را در فضای مجازی، به خصوص اینستاگرام برای خود کسب کند. از کوهی کلیپ های زیادی در اینستاگرام و سایت های مختلف از جمله آپارات وجود دارد، که به طور کلی چالش های زندگی جوانان را نشان می دهد.

سوالات متداول

  1. آیا برزان کوهی در ایران است؟

    برزان کوهی جوان ایرانی که ساکن تهران می باشد. یکی از چهره های با استعداد در اینستاگرام هست، که در زمینه کلیپ های کوتاه فعالیت می کند و توانسته به شهرت در فضای مجازی دست پیدا کند.

  2. برزان کوهی در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

    او یک کمدین هست که توانسته با تکیه بر استعداد خود به صورت حرفه ای شهرتی را در اینستاگرام برای خود کسب کند. از برزان کوهی کلیپ های زیادی در اینستاگرام و سایت های مختلف از جمله آپارات وجود دارد

  3. آیا برزان کوهی خواننده هم هست؟

    به تازگی در زمینه خوانندگی هم فعالیت خود را به صورت حرفه ای شروع کرده است. از او آهنگ هایی به صورت رسمی منتشر شده است.

  4. اولین آهنگ برزان کوهی چه بود؟

    اولین آهنگ او به نام “گیسو کمند” در مرداد ماه 1399 منتشر شد و بعد از آن آهنگ هایی دیگر به نام های “دوقطبی” و “بیا نرو دلتنگیو یاد من نده” از او روی سایت های معتبر موسیقی قرار گرفت.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :