محمد سیانکی یک گزارشگر فوتبال تلویزیونی ایران می باشد. وی تا کنون در زمینه گزارشگری فعالیت های زیادی را انجام داده است. اما در زمینه مربیگری فوتبال نیز حضور داشته است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گزارشگر فوتبال در ادامه این مقاله همراه ما باشید. تا اطلاعاتی را درباره زندگی شخصی و شغلی وی با شما به اشتراک بگذاریم.

برای ورود به سایت پیش بینی فوتبال و تجربه شرط بندی بازی هایی که آقای سیانکی مجری آن ها است می توایند بر روی گزینه “ورود به وب سایت” کلیک کنید.

محمد سیانکی کیست؟

محمد سیانکی کیست؟

محمد سیانکی گزارشگر فوتبال شبکه های تلویزیونی و محبوب ترین سلبریتی ایرانی می باشد. وی متولد ۱۳۵۲ در شهر ری است. سیانکی فارغ التحصیل رشته مدیریت در مقطع لیسانس از دانشگاه تهران می باشد. مدرک کارشناسی ارشد او نیز مربوط به رشته مدیریت رسانه است. محمد سیانکی به غیر از پرداختن به گزارشگری به عنوان مربی فوتبال نیز فعالیت هایی را دارد. او مربی تیم فوتبال آکادمی‌ کیا است. سیانکی در سال ۱۳۷۹ به وسیله یکی از هم محلی های خود به نام براری وارد رادیو شد.

او پس از معرفی براری تست انجام می دهد و در تست گزارشگری قبول می شود و از همان سال کار خود را در رادیو آغاز می کند. سیانکی تا سال ۱۳۸۰ در رادیو مشغول به کار بوده است. اما در همان سال از طرف شبکه سه صدا و سیما با او تماس گرفته می شود. سپس وارد تلویزیون می شود و کار خود را از طریق شبکه سه ادامه می دهد. پیشنهاد کاری وی نیز زمانی آغاز شد که تازه این شبکه راه اندازی شده بود. اولین گزارش سیانکی مربوط به یک فوتبال ضبطی از باشگاه های فرانسه بود.

محمد سیانکی در طی زمان فعالیتش، پیشنهاد های کاری زیادی برای رشته های ورزشی مختلف دریافت کرد. لذا او در فوتبال تخصص دارد. به همین منظور در مصاحبه ای می گوید که اعتقاد دارد هر کسی در حیطه تخصص خودش باید کار کند. او از زمان شروع کاری خود تا کنون در زمینه فوتبال فعالیت داشته است و در رشته و شغل دیگری وارد نشده است. محمد سیانکی چند سالی است که متاهل می باشد و صاحب یک فرزند نیز است. همسر او اوایل مخالف فوتبال بود و علاقه ای به این رشته نداشته است اما به مرور زمان به فوتبال علاقه مند می شود. به گفته سیانکی تمام خانواده او فوتبالی می باشند و در یک خانواده ورزشی و فوتبالی به دنیا آمده است.

شغل محمد سیانکی چیست؟

شغل محمد سیانکی گزارشگری و مربیگری فوتبال می باشد. وی در طی دوره فعالیت خود بازی های زیادی را گزارش کرده است. اصلی ترین شغل سیانکی گزارشگری می باشد. اما وی در زمینه مربیگری نیز فعالیت هایی را دارد. او مربی تیم فوتبال آکادمی کیا می باشد. سیانکی جزو افرادی می باشد که برای خود قوانین خاصی دارد. او طبق علایق و سلایق خود حرفه اش را دنبال می کند و هیچگاه خود را مجبور به تحمل شغلی نکرده است. به طوری که می گوید به غیر از گزارشگری رشته فوتبال رشته های دیگر را گزارشگری نخواهد کرد.

سیانکی تا به حال پیشنهاد های زیادی از رشته های دیگر داشته است. اما به دلیل علاقه به رشته ورزشی فوتبال هیچ‌کدام از پیشنهاد های شغلی دیگر را نپذیرفته است. همچنین محمد سیانکی درباره مربیگری نیز قوانینی را دارد. او مربیگری را در رده پایین انجام می دهد. سیانکی علاقه ای به مربیگری در زمینه بزرگسالان ندارد. به همین منظور در زمینه بزرگسالان فعالیتی نمی‌کند. سیانکی بر این باور می باشد که باید اشخاص برای رسیدن به چیزی تلاش های بسیاری انجام دهند. وی به همین دلیل مربیگری رده پایین را انتخاب کرده است. او سعی دارد جوانان و نوجوانان را در رسیدن به هدف خود توانا بار بیاورد. به همین دلیل است که مربیگری رده پایین را انتخاب کرده است. محمد سیانکی از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در رادیو آغاز کرد. اما فعالیت حرفه ای خود در تلویزیون را از سال ۱۳۸۰ آغاز نمود. در سال ۱۳۸۰ از طریق شبکه سه به او پیشنهاد همکاری شد و این موضوع زمانی اتفاق افتاد که تازه این شبکه راه اندازی شده بود.

درآمد این گزارشگر چقدر است؟

درآمد این گزارشگر چقدر است؟

محمد سیانکی یکی از گزارشگران و مربی های خوب ایرانی می باشد. وی در مصاحبات مختلف صحبت هایی را انجام داده است. او درباره حقوق خود می‌گوید که دستمزد ناچیزی را دریافت می‌کند. حتی در رشته مربیگری نیز این ادعا را دارد که دستمزد پایینی دریافت می‌کند. اما اگر بخواهیم به طور کلی نگاهی به دستمزد های گزارشگران و مربی ها بیندازیم، می توانیم به این نتیجه برسیم که دستمزد آنها یک دستمزد قابل پسند می باشد. اما به دلیل فعالبت کم این گزارشگر می توان گفت وی به گفته خود دستمزد بالایی را دریافت نمی‌کند. اما اطلاعات دقیقی درباره دستمزد سالانه این گزارشگر در دست نداریم. همچنین در هیچ‌یک از خبررسانی ها از دستمزد محمد سیانکی ‌صحبتی نشده است. این موضوع دقیقا برعکس چهره های مطرح گزارشگری می باشد که دستمزدشان لو رفته است و تمام اطلاعات دریافتی های آنان در دست مردم نیز می باشد.

معروف ترین سوتی های محمد سیانکی در حین گزارش کدامند؟

گاف گزارشگران صدا و سیما به امری طبیعی بدل شده است. به طوری که بسیاری از گزارشگران در حین گزارش سوتی های عجیبی می دهند. بسیاری از این سوتی ها نیز به یاد ماندنی می شوند و عده ای از گاف ها نیز حاشیه سازی هایی را برای گزارشگران در پی دارد. این بار محمد سیانکی یکی از گزارشگران خوب صدا و سیما در گزارش بازی سوتی هایی را می دهد. او در بازی حساس پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گاف عجیبی می دهد. وی در این گزارش می گوید: استقلال تاجیکستان با ۱۰ امتیاز اختلاف تو لیگ ترکمنستان حضور دارد. شما می توانید برای دیدن این گاف بزرگ سیانکی به سایت های معتبر مراجعه کنید و ویدیو هایی از وی ببینید. یکی دیگر از گاف های سیانکی مربوط به مسی می باشد. او درباره این بازیکن معروف می‌گوید که دیگر مسی گوشت نمیخورد و حالت تهوع دیگر ندارد. این موضوع باعث شد که بحث گوشت و مسی در فضای مجازی باز شود و بسیار جنجالی شد.

همچنین بسیاری از افراد انواع و‌ اقسام تصاویر گوشت خوردن مسی را در فضای مجازی منتشر کردند. این موضوع باعث شد که انتقاد های زیادی از این گزارشگر بشود. کاربران فوتبالی نیز در انتقادی می‌گویند: نباید مسائل سیاسی و توجیه مشکلات مردم و معیشت آنها دستاوزیر گزارشهای فوتبال شود. که سیانکی در پاسخ به این انتقادات، فوتبالیست ها و گزارشگران را با هم مقایسه می‌کند و می گوید که در حال حاضر فوتبالیست ها به راحتی وارد این رشته می شوند و دیگر پیدا کردن اسطوره در بین آنها سخت است. در حالی که زمان قدیم همه مردم تمام فوتبالیست ها را می شناختند زیرا این فوتبالیست ها سختی های زیادی را کشیده بودند. شما می توانید برای دیدن سوتی هایی از این قبیل به سایت های معتبر مراجعه کنید و‌ویدیو هایی را مشاهده نمایید.

عکس های محمد سیانکی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های محمد سیانکی را در کجا مشاهده کنیم؟

برای مشاهده کردن عکس های محمد سیانکی شما می میتوانید به برنامه های مجازی از قبیل تلگرام و اینستاگرام مراجعه کنید. شبکه های مجازی در انتشار عکس و فیلم ها نسبت به بقیه برنامه ها پیش تاز تر می باشد. به همین دلیل یکی از راه های بسیار ساده که شما می توانید به عکس های افراد مشهوری مانند محمد سیانکی دست پیدا کنید این برنامه ها می باشد. لذا به دلیل فیلترینگ این برنامه ها شاید دسترسی به آنها برای شما سخت شده باشد. به همین منظور ما یک راه ساده تر به شما معرفی می کنیم. برای مشاهده و یا دانلود عکس های محمد سیانکی شما می توانید با جستجو نام وی در گوگل از طریق سایت های معتبر عکس هایی از او را تماشا کنید. همچنین شما می توانید با استفاده از گوگل عکس های او را دانلود کنید. اما ما در این مقاله نیز تعدادی از عکس های این گزارشگر فوتبال را با شما به اشتراک می گذاریم. شما می توانید از طریق این مقاله چهره محمد سیانکی را مشاهده و عکس وی را دانلود کنید.

آدرس پیج اینستاگرام محمد سیانکی‌ چیست؟

اینستاگرام یکی از برنامه های پر طرفدار شبکه های مجازی می باشد. بسیاری از افراد مشهور با ایجاد صفحه در این برنامه می توانند با مخاطبان خود در ارتباط باشند و عکس ها و ویدیو هایی را با آنها به اشتراک بگذارند. اینستاگرام یک برنامه بسیار کاربردی برای تمام اشخاص می باشد. لذا محمد سیانکی در زمان گذشته هیچ علاقه ای به حضور در این برنامه ها نداشت و هیچ صفحه ای را در اینستاگرام یا شبکه های دیگر نداشته است. شاید اگر از برنامه های مجازی استفاده کی کرد می توانست ارتباط بیشتری با طرفداران خود داشته باشد و بیشتر شناخته شود.

اما او به این کار علاقه ای نداشت و در مصاحبه های خود نیز می گوید من فقط یک گوشی ساده دارم که با آن گوشی می توانم فقط تماس بگیرم. در ادامه نیز می‌گوید علاقه ای به فضاهای مجازی ندارد و از استفاده گوشی خوشش نمی آید. تمام موارد ذکر شده درباره صحبت های گذشته این گزارشگر بوده است. اما در حال حاضر به دلیل پیشرفت تکنولوژی استفاده های زیادی از برنامه های مجازی می شود، شما نیز می توانید برای پیدا کردن پیج اینستاگرام این گزارشگر نام او را به صورت انگلیسی در برنامه اینستاگرام جستجو کنید.

اولین پیج با تعداد دنبال کننده بالا پیج اصلی این گزارشگر می باشد. وی در پیج اینستاگرام خود بیشتر عکس ها و گزارش های بازی را به اشتراک می گذارد و طبق صحبت های گذشته خودش علاقه زیادی به فضاهای مجازی ندارد. به همین منظور فعالیتش در این شبکه بسیار کم می باشد. لذا شما می توانید با دنبال کردن وی در این شبکه اطلاعاتی درباره گزارش ها و برنامه های اجرایی محمد سیانکی کسب کنید. در زمان گذشته که سیانکی در هیچ برنامه مجازی ای حضور نداشت دسترسی به وی فقط از طریق تلویزیون بوده است و هیچ ارتباطی بین او و طرفدارانش وجود نداشته است. اما اکنون به دلیل فعالیت در اینستاگرام ارتباط بین او و طرفدارانش بیشتر از قبل شده است و این موضوع بسیاری از فوتبال دوست ها را خوشحال می کند.

این گزارشگر چه حاشیه هایی داشته است؟

این گزارشگر چه حاشیه هایی داشته است؟

همانطور که می دانید افراد مشهور همیشه درگیر حواشی هایی می شوند.این حواشی ممکن است برای آنها خوب یا بد تمام شود. محمد سیانکی نیز یکی از گزارشگران معروف شبکه تلویزیونی می باشد که حواشی های بسیاری را در پی داشته است. این گزارشگر حاشیه های زیادی را نسبت به بقیه گزارشکران در پی داشته است. حواشی های سیانکی بیشتر در گزارش های او پدید آمده است. وی در گزارش هایش صحبت هایی را انجام می دهد که عده ای را خوشحال و عده ای را نا امید و ناراحت می‌کند.

لذا یکی از بزرگترین حاشیه های او در رابطه با بازی تیم هوادار با ملوان بوده است. گزارشگر این بازی سیانکی بوده که در گزارش خود می‌گوید، هوادار تیمی است که هوادار ندارد ولی ملوان تیمی است که هواداران پرشوری دارد. این سخن باعث شد که بسیاری منتقد او بشوند. همچنین صحبت هایی که در این گزارش انجام شد باعث شد بسیاری این موضوع را نشر دهند که سیانکی به مربی تیم هوادار نیز توهین کرده است. اما پس از این گزارش مصاحبه ای با این گزارشگر می شود. وی در مصاحبه تمام حواشی را بررسی می کند و پاسخ های کوبنده ای می دهد. محمد سیانکی در مصاحبه خود می گوید که هرگز قصد توهین به تیم و شخصی را نداشته است و حاشیه های به وجود آمده توسط افرادی ایجاد شده است در حالی که هیچ وقت این حرف ها را نزده است و به کسی توهین نکرده است. شما می توانید برای دیدن مصاحبه های این گزارشگر به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه کنید و ویدیو هایی از گزارشگری وی را مشاهده نمایید.

همسر محمد سیانکی‌ کیست؟

محمد سیانکی چند سالی می باشد که ازدواج کرده است. وی صاحب یک فرزند می باشد. سیانکی درباره همسر خود می‌گوید، او اوایل هیچ علاقه ای به فوتبال نداشته است و مخالف آن بود. اما به مرور زمان به این رشته ورزشی علاقه مند می شود. همچنین وی می گوید تمام خانواده او فوتبالی می باشد. سیانکی در خانواده ای متولد شده است که تمام افراد خانواده فوتبالی و‌ورزشی می باشد. همین موضوع نیز باعث شده او علاقه شدیدی به فوتبال داشته باشد. همسر او نیز به مرور زمان به این رشته علاقه مند شده است. درباره عکس و اطلاعات دقیق همسر این گزارشگر اطلاعاتی در دست نداریم و تنها می دانیم که سیانکی متاهل است و صاحب یک فرزند می باشد. به همین منظور نمی توانیم درباره همسر و فرزند او اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهیم.

محمد سیانکی چند سال است به عنوان گزارشگر فعالیت دارد؟

محمد سیانکی چند سال است به عنوان گزارشگر فعالیت دارد؟

این گزارشگر کار خود در حرفه گزارشگری را از سال ۱۳۷۹ آغاز نموده است. وی حدود ۲۲ سال است که در این زمینه فعالیت دارد. سیانکی در سال ۱۳۷۹ که کار خود را آغاز کرد در رادیو فعالیت می کرد. اما به مرور زمان در سال ۱۳۸۰ به او پیشنهاد کار در تلویزیون داده شد. شبکه سه صدا و سیما که تازه راه اندازی شده بود به وی درخواست همکاری می دهد. سیانکی نیز این پیشنهاد را قبول می کند و از سال ۱۳۸۰ کار در تلویزیون را آغاز می کند. این گزارشگر جزو یکی از گزارشگرن مطرح آن سالها بوده است. وی در طی دوران فعالیت به عنوان گزارشگر فوتبال، پیشنهاد هایی از رشته های ورزشی دیگر گرفته است. اما هبچ کدام از این پیشنهادات را قبول نکرده است. او می گوید تنها علاقه اش به فوتبال می باشد و به شغلی که علاقه ندارد وارد نمی شود. وی همچنین این دیدگاه را دارد که هر کسی به هر رشته ای که علاقه دارد باید برود. به همین منظور سیانکی گزارشگری فوتبال را رها نمی کند. او به غیر از گزارشگری مربی فوتبال نیز می باشد. اما در این زمینه نیز برای خود قوانینی دارد. او به هیچ‌وجه مربیگری بزرگسالان را انجام نمی دهد و می گوید که دوست دارد به جوانان و نوجوانان فوتبال یاد بدهد.

مهم ترین بازی هایی که محمد سیانکی گزارش کرده کدامند؟

محمد سیانکی یکی از گزارشگران مطرح ایرانی می باشد. این گزارشگر تا کنون بازی های زیادی را گزارش کرده است که هر کدام به نوبه خود از اهمیت بالایی برخوردار هستند. اما اگر بخواهیم تعدادی از مهم ترین بازی های گزارشی وی را نام ببریم، می توانیم به بازی هایی مانند بازی های جام جهانی اشاره کنیم. جام جهانی از بازی های می باشد که طرفداران زیادی را دارد. محمد سیانکی نیز در بازی های جام جهانی حضور های پر رنگی را داشته است. این گزارشگر در بازی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز حضور دارد و تا به حال شیش گزارش توسط وی مشاهده کرده ایم. یکی از جذاب ترین بازی های گزارش شده از نظر سیانکی بازی اروگوئه و غنا بود که به دلیل اتفاقات جالب این بازی برای وی جذاب بوده است. از دیگر بازی های مهمی که این گزارشگر بر عهده داشته بازی های پرسپولیس می باشد که گزارش های زیادی را برای بازی های این تیم انجام داده است.

ویدیو گزارش های این شخص را در کجا مشاهده کنیم؟

ویدیو گزارش های این شخص را در کجا مشاهده کنیم؟

برای مشاهده کردن ویدیو های گزارش محمد سیانکی شما می توانید با مراجعه به برنامه های مجازی مانند یوتیوب و اینستاگرام، ویدیو هایی از گزارش وی مشاهده نمایید. لذا به دلیل فیلترینگ شاید دسترسی به این برنامه ها برای شما دشوار شده باشد. به همین جهت ما به شما پیشنهاد می کنیم از طریق سایت های معتبر در گوگل ویدیو های مد نظر خود را تماشا کنید. معمولا در گوگل ویدیو های کوتاهی از گزارش ها بارگزاری می شود که پیدا کردن ویدیو های اصلی کار دشواری می شود. شما می توانید با مراجعه به سایت های بیشتری ویدیو های کامل گزارش محمد سیانکی را مشاهده نمایید. همچنین به غیر از گزارش های محمد سیانکی با مراجعه به این سایت ها شما میتوانید گزارش تمام گزارشگران مد نظر خود را تماشا کنید. گزارش های جام جهانی ۲۰۲۲ نیز در حال حاضر از اهمیت بالایی برخوردار هستند و ویدیو های زیادی از این گزارش ها در سایت های متفاوت مشاهده می شود.

این گزارشگر کجا زندگی می کند؟

محمد سیانکی ساکن تهران می باشد. وی همچنین متولد این شهر نیز می باشد و سالهاست که در تهران زندگی می کند. وی همچنین بارها به محل تولد خود افتخار کرده است و می گوید که بسیاری از بزرگان فوتبال از شهر ری می باشند و خوشحال است که در این شهر به دنبا آمده است. در بیوگرافی محمد سیانکی نیز درباره محل زندگی توضیحاتی را داده ایم. محمد سیانکی و همسرش سالهاست که در تهران زندگی می کند و محل زندگی خود را تغییر نداده اند. محمد سیانکی اینستا فعالی ندارد، به همین منظور شما می توانید برای دیدن عکس محمد سیانکی به پیج های دیگری در فضای مجازی مراجعه کنید و یا از طریق سایت های اینترنتی عکس او را مشاهده نمایید. محمد سیانکی مدیر تولید نیز می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گزارشگر، محمد سیانکی‌ویکی پدیا را جستجو کنید و اطلاعات دقیق و بروزی دریافت نمایید.

زیرا ویکی پدیا همیشه اطلاعات خود را با زمان حا بروزرسانی می کند. محمد سیانکی گزارشگر قدیمی صدا و سیما می باشد که در حال حاضر نیز در بازی های جام جهانی قطر گزارش محمد سیانکی را مشاهده می نماییم. اما همانطور که می دانید تمام گزارشگران سوتی هایی در گزارش خود می دهند. به همین منظور برای دیدن سوتی های محمد سیانکی در جام جهانی ۲۰۲۲ می توانید به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه کنید و ویدیو هایی را تماشا کنید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. آیا محمد سیانکی همان محمد جواد سیانکی بازیگر صدا و سیما می باشد؟

    تشابه اسمی در اکثر افراد مشهور دیده می شود، لذا محمد سیانکی گزارشگر فوتبال می باشد و محمد جواد سیانکی یکی از بازیگران صدا و سیما است.

  2. محمد سیانکی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گزارشگری می کند؟

    محمد سیانکی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تا به حال شیش گزارش انجام داده است که در باقی گزارش ها نیز ممکن است حضور داشته باشد.

  3. این گزارشگر در حال حاضر چند سال سن دارد؟

    محمد سیانکی متولد ۱۳۵۲ در شهر ری می باشد. وی در حال حاضر حدود ۴۹ سال سن دارد.

  4. آیا محمد سیانکی از گزارشگری خداحافظی کرده است؟

    محمد سیانکی تا به حال بارها از گزارشگری و مربیگری خداحافظی کرده است، هر بار هم به دلیل حواشی هایی که پشت سر او بوده است این اتفاق افتاد. اما وی دوباره به گزارشگری بازگشته است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :