نگین میرصالحی یکی از افراد مستعد برای لقب مشهورترین بلاگر ایرانی می باشد. این دختر جوان که در فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام مخاطبان بسیاری دارد، در زمینه مد و فشن بسیار فعال است. این دختر جوان و ایرانی زیبا علاوه بر پرداختن به مد وفشن، در زمینه زیبایی و مراقبت از پوست نیز فعالیت می کند. این دختر جوان در ابتدای فعالیت خود به صورت جدی به مد و فشن می پرداخت. به شکلی که کم تر ابعاد شخصی زندگی خود را در فضای مجازی نمایش می داد. اما به مروز شرایط پیج و صفحه اجتماعی او تغییر کرد. به صورتی که این دختر جوان در کنار حرفه مدلینگ از زندگی روزمره خود نیز ویدیو ها و عکس های بسیاری منتشر می کند.

نگین بسته به خواست مخاطب ها و طرفدار های خود زندگی شخصی و خصوصی خود را به صورت جدی تری در پیجش به نمایش می گذارد. این مدل ایرانی زیبا، مدتی است، که بخش مهمی از صفحه خود را به آرایش و پوست اختصاص داده است. به شکلی که از آرایش خود و مواد مراقبتی خود ویدیو ها و عکس های مختلفی منتشر می کند. البته بخشی از این پست ها تجربه شخصی و بخشی دیگر تبلیغ می باشد.

برای آشنایی با این مد زیبا و جوان ایرانی، توصیه می شود تا این مقاله را با دقت دنبال کنید. در این مقاله به زندگی شخصی و حرفه ای نگین پرداخته شده است و حقایق زندگی او بیان شده است.

نگین میرصالحی کیست؟

نگین میرصالحی کیست؟

نگین میرصالحی یکی از بلاگر ها و اینفلوئنسر های ایرانی است. این دختر جوان و زیبا در زمینه مد و فشن نیز بسیار فعال می باشد. حرفه اصلی او مدلینگ است و به عنوان بیوتی بلاگر نیز فعالیت هایی دارد. این دختر جوان و زیبای ایرانی در کشور هلند متولد شده است. چرا که قبل از به دنیا آمدن او، خانواده اش به کشور هلند مهاجرت می کنند. در نتیجه این دختر جوان در ایران زندگی نکرده است و تا حد زیادی با فرهنگ و آدای مردم ایران نا آشنا می باشد. این مدل و بلاگر جذاب، در ابتدا پیج خود را به صورت حرفه ای دنبال می کرد. اما بعد از مدتی به دلیل علاقه شخصی اش به آشنایی با مردم ایران و ایجاد ارتباط با آن ها به عنوان یک بلاگر شروع به فعالیت کرد.

این دختر زیبا و مدل خوش اندام ایرانی، روز دوم ماه نوامبر سال 1988 میلادی متولد شده است. شهری که نگین در آن زاده شده است، آمستردام می باشد. این دختر جوان دارای یک خواهر بزرگ تر نیز می باشد، که نگار نام دارد. نگین تا به حال در زندگی خود چندین بار به تهران و وطنش سفر کرده است. اما تعداد دفعات آن بسیار کم و کوتاه بوده است. به شکلی که تنها هر از گاهی اقوام خود را دیده است. نگین علاقه مند به آشنایی بیش تر با فرهنگ ایرانی است و در پی ان است، تا در حرفه خود نیز فرهنگ ایرانی را جای دهد.

این دختر جوان در حال حاضر در کشور های اروپایی از شهرت بسیاری برخودار می باشد. به صورتی که برند او که به تازگی وارد بازار شده است، غوغا بسیاری را به پا کرده است. این مدل و بلاگر مشهور در یک رابطه عاشقانه و احساسی موفق به سر می برد و از زندگی خود احساس رضایت بسیاری دارد. نگین در مسیر موفقیت خود خانواده و نامزدش را دو عامل مهم و پیشران دانسته است.

نگین میرصالحی قد

نگین میرصالحی قد

قد نگین میرصالحی یکی از بحث های جنجالی در اینستاگرام می باشد، چرا که این دختر جوان بسیار بلند قامت و خوش اندام می باشد. اگر به اندام مدل های کشور های اروپایی دقت کرده باشید، ان ها بسیار لاغر اندام و بلند قامت هستند. در نتیجه هر کس که بخواهد وارد این حرفه بشود، باید این شرایط اولیه را دارا باشد. نگین نیز دارای این گونه اندامی می باشد و قد این دختر جوان در حدود 170 سانتی متر می باشد. نگین که از همان سال های ابتدایی نوجوانی خود در فکر مدلینگ شدن بود، همیشه وزن خود را کنترل کرده است.

این دختر ایرانی و مدل مشهور سال های بسیاری است، که وزن خود و اندام خود را حفظ کرده است. نگین در حال حاضر 55 کیلوگرم وزن داشته و استیل بدنی او بسیار جذاب و مورد پسند کشور های اروپایی می باشد. البته در دنیای فعلی صنعت گران مد و فشن در پی نمایش اندام متفاوت بوده و آن حالت یکسان خود را کنار گذاشته اند. اما باز هم هم چنان فاکتور های قدیمی مد در ذهن بسیاری از دنبال کننده های این صنعت پا برجاست. نگین بار ها در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده است، که ورزش و رژیم غذایی مشخص یکی از ابعاد پر رنگ در زندگی او می باشد. به صورتی که از نوجوانی این دو مورد را ترک نکرده است. به همین خاطر اندام او این شکل و ابعاد را دارد. برای دنبال کردن اینستاگرام نگین صالحی می توانید از این لینک کمک بگیرید.

تحصیلات نگین میرصالحی

تحصیلات نگین میرصالحی

نگین میرصالحی زمانی که به دوره دانشجویی رسید، بر خلاف خواست و علاقه خود در رشته مدیریت بازرگانی شروع به تحصیل کرد. این دختر جوان به خواست خانواده خود توجه کرده و تا حدی از علاقه خود دور شد. نگین که به مد و فشن علاقه بسیاری داشت و در رویا های خود این شغل را دنبال می کرد. به دلیل اصرار خانوده اش، تصمیم گرفت تا در رشته مدیریت بازرگانی شروع به فعالیت بکند. خانواده او بر این باور بودند، که او می تواند در کنار بیزنس، به علایق خود نیز بپردازد.

نگین به دلیل اصرار والدین خود این در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و مدرک لیسانس خود را دریافت کرد. اما از ان جایی که خانواده او مدرکش را پایین می دانستند، این دختر مجبور شد تا برای کارشناسی ارشد نیز در رشته بازار یابی فعالیت کند. نگین در تمام مراحل دانشگاه و درس خود به رشته تحصیلی اش علاقه مند نشد. بلکه او تنها خواسته های والدین خود را دنبال می کرد. این دختر جوان و خوش اندام ایرانی، در کنار تحصیل به مد و فشن نیز می پرداخت.

به شکلی که در دوره دانشجویی خود نیز فعالیت های مورد علاقه اش را رها نکرد. اما بعد از آن که مدرک فوق لیسانس خود را دریافت کرد، دانشگاه را رها کرده و به صورت جدی تر به حرفه مد و فشن پرداخت. این دختر جوان با وجود سن کمی که دارد، در تمام مراحل زندگی خود موفقیت های بسیاری را کسب کرده است.

نگین چگونه بلاگر شد؟

نگین چگونه بلاگر شد؟

نگین میرصالحی از کودکی علاقه بسیاری به مد و آرایش داشت. مادر او نیز در زمینه آرایش و پاکسازی پوست فعالیت می کرد و به همین خاطر این دختر جوان همیشه در آرزو های خود در جایگاه مادر ایستاده بود. نگین زمانی که کمی بزرگ تر شد، شروع به وبلاگ نویسی کرده و استایل های خود را در فضای مجازی منتشر کرد. این دختر جوان و خوش اندام ایرانی، بعد از انتشار استایل های خود و پیشنهاد هایی که در صفحه رسمی خود داشت، بیش از پیش در میان مردم ایرانی و اروپایی مشهور شد. همین امر انگیزه ای برای نگین شد، تا به صورت جدی بلاگر شدن را تجربه کند. چرا که از سمت دنبال کننده های خود کامنت های مثبت بسیاری را دریافت کرده بود.

نگین فعالیت های خود را در زمینه فشن در هلند افزایش داد و در کنار به پیج و صفحه اینستاگرامی خود نیز رسیدگی می کرد. این دختر که در ابتدا تنها یک فشن بلاگر مشهور بود، تصمیم گرفت تا به عنوان یک اینفلوئنسر نیز فعالیت های خود را ادامه دهد. چرا که اغلب کاربر های او چنین خواسته ای داشتند. این دختر جوان و مدل مشهور ایرانی در سال 2013 میلادی توانست در تمام اروپا، به عنوان بهترین ترین فشن بلاگر انتخاب شود. این اتفاق انیگزه های بسیاری را برای نگین در مسیر حرفه ای خود ایجاد کرد. نگین در حال حاضر به عنوان یک اینفلوئنسر در حال فعالیت می باشد و پیج خود را به صورت دو زبانه اداره می کند.

نگین میرصالحی در جشنواره های مختلف اروپایی یکی از موفق ترین زنان جهان شناخته شده است. چرا که با وجود سن کمی که دارد، تا به حال در زمینه های مختلف به موفقیت رسیده است. این مدل زیبا، در میان زنان موفق زیر 30 سال اروپا از شهرت بسیاری برخوردار است.

اگر در این مورد برایتان سوال است که چگونه بلاگر شویم می توانید از لینک کمک بگیرید.

رابطه عاشقانه نگین میرصالحی

رابطه عاشقانه نگین میرصالحی

نگین میرصالحی مدت 10 سال است، که در یک رابطه عاشقانه و عاطفی بسیار موفق به سر می برد. نامزد نگین موریتس استیب نام دارد و اهل کشور هلند می باشد. همسر او در در یکی از مجلات کامپیوتری و تکنولوژی اروپا در حال فعالیت می باشد. البته موریتس تا به حال به همسر خود در زمینه های کاری اش کمک های بسیاری کرده است. برای مثال نگین برند خود که گیسو نام دارد، را با حمایت و پشتیبانی همسرش راه اندازی کرد.

این زوج زیبا و موفق در دانشگاه با یک دیگر آشنا شده و وارد رابطه شدند. نگین از رابطه عاشقانه و زیبای خود در فضای مجازی عکس ها و ویدیو های بسیاری منتشر می کند. این زوج رابطه خود را به راحتی در جلوی دوربین آورده و به دیگران نشان می دهند. البته نگین گفته است، که این شرایط تا زمانی که به رابطه شان لطمه ای وارد نشود، ادامه دار خواهد بود.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. نگین میرصالحی متولد چه شهری است؟

    نگین میرصالحی متولد شهر آمستردام می باشد.

  2. نام همسر نگین میرصالحی چه می باشد؟

    همسر نگین میرصالحی، موریتس استیب نام دارد.

  3. نگین میرصالحی در چه سالی متولد شده است؟

    نگین میرصالحی در سال 1988 میلادی متولد شده است.

  4. نام برند نگین میرصالحی چه می باشد؟

    نام برند نگین میرصالحی گیسو می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :