همان طور که به احتمال فراوان می دانید، سلبریتی به افرادی گفته می شود که توانسته اند شهرت زیادی در بین مردم برای خود ایجاد کنند. سلبریتی های معروف ایران شامل فوتبالیست ها و ورزشکاران، بازیگران و هنرمندان، خوانندگان و سایر افراد مشهور می شود که هر کدام با توجه به فعالیت خاص خود در یک زمینه به شهرت رسیده اند. در ایران سلبریتی های زیادی وجود دارند که آن ها نیز از روش های مختلف توانسته اند که شهرتی برای خود به دست بی آورند. حال با توجه به تعداد بالای سلبریتی ها در ایران ما در این مقاله به معرفی سلبریتی های تهران خواهیم پرداخت. اگر شما نیز به دنیای سلبریتی ها علاقه مند هستید تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با عده ای از سلبریتی های تهران آشنا شوید.

محتوا پنهان
معروف ترین سلبریتی های تهران کدامند؟

معروف ترین سلبریتی های تهران کدامند؟

در ایران امروزه عده زیادی به عنوان محبوب ترین سلبریتی ایرانی شناخته شده اند. در دنیای امروز، دنیای دیجیتال و شبکه های مجازی روز به روز در حال بزرگ تر شدن و گسترش می باشد و این شبکه های مجازی مانند اینستاگرام نقش زیادی در شهرت افراد دارند. به طور مثال عده ای با فعالیت در فضای مجازی فالووران زیادی پیدا کرده و کم کم به عنوان یک سلبریتی شناخته می شوند. در ایران هم کسان زیادی هستند که از طریق اینستاگرام به شهرت رسیده اند. در قسمت زیر نام عده ای از سلبریتی ها ذکر شده و هر کدام نیز به صورت جداگانه ای معرفی شده اند. افراد زیر که جزو سلبریتی ها تهران می باشند از طریق روش های مختلفی مانند مدلینگ، خوانندگی و فضای مجازی به شهرت رسیده اند.

نیلی افشار

اگر به دنیای موسقی علاقمه مند هستید احتمالا نام نیلی افشار را شنیده اید. نیلی افشار یکی از خوانندگان پاپ و خارج نشین ایرانی می باشد که در شهر تهران متولد شده است. نیلی افشار مدت زیادی را با پویان مختاری یکی از شاخ های مجازی زندگی کرد و حدود 1 سال پیش از یک دیگر جدا شدند. نیلی افشار در کنار پویان مختاری و با فعالیت های خوانندگی توانست در فضای مجازی به شهرت برسد و طرفداران زیادی پیدا کند. البته حاشیه های این خواننده به شدت زیاد بوده و جزو پر حاشیه ترین سلبریتی های تهران هم به شمار می رود. وی در حال حاضر در شهر استانبول ترکیه مشغول زندگی می باشد.

وحید خزایی

اگر در فضای مجازی حواشی سلبریتی ها را دنبال می کنید، امکان ندارد که تا کنون نامی از وحید خزایی نشنیده باشید. وحید خزایی یکی از سلبریتی و یا بهتر است بگوییم شاخ های مجازی می باشد که از طریق اینستاگرام توانست نام خود را بر سر زبان ها بی اندازد. وحید خزایی با حاشیه های عجیب و غریبی که در فضای مجازی شکل داد خود را به شهرت رساند. حاشیه های وی به قدری زیاد بود که از طرف پلیس ترکیه دستگیر و حتی پیج اینستاگرام وی هم به طور کلی از دسترس خارج شد. وحید خزایی مدت زیادی را در ترکیه زندگی کرد و در حال حاضر در بازداشت به سر می برد.

میلاد حاتمی

در کنار نام وحید خزایی که در قسمت قبل معرفی شد، نام های دیگری هم مانند میلاد حاتمی و داوود هزینه هم به چشم می خورد. این افراد هم جزو کسانی هستند که از طریق فعالیت در فضای مجازی و ایجاد حاشیه های ساختگی و متعدد توانست به شهرت برسد. میلاد حاتمی فعالیت های غیرقانونی زیادی را انجام داد که از جمله آن ها می توان به قاچاق دختر به ترکیه اشاره کرد که این موضوع باعث شد تا وی توسط پلیس ترکیه دستگیر و در ایران به زنددان منتقل شود.

امیر تتلو

امکان ندارد که تا کنون نامی از امیر تتلو نشنیده باشید. امیرحسین مقصودلو که با نام هنری امیر تتلو فعالیت دارد یکی از پر طرفدار ترین و پر حاشیه ترین خوانندگان ایرانی می باشد. تتلو تا 5 سال پیش در ایران زندگی می کرد اما پس از آن به ترکیه مهاجرت کرد و در آن جا حاشیه های بسیار زیادی را برای خود ایجاد کرد. تتلو با فعالیت در زمینه خوانندگی توانست در دهه 80 خود را به شهرت برساند و روز به روز طرفداران بیشتری پیدا کرد اما در حال حاضر حاشیه های وی بیش از ترانه های او باعث شده تا وی بر سر زبان ها بی افتد.

داوود هزینه

همان طور که اشاره شد داوود هزینه هم یکی دیگر از افرادی می باشد که از طریق اینستاگرام به شهرت رسید. این شاخ مجازی هم با ایجاد حاشیه های ساختگی زیاد توانست نام خود را بر سر زبان ها بی اندازد و فالوور های زیادی را در اینستاگرام پیدا کند که البته به دلیل حاشیه های بی شماری که داشته است پیج اینستاگرام وی مسدود شده است.

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت یکی از افرادی می باشد که بدون هیچ هنر خاصی و تنها به دلیل اندامی که دارد توانست خود را معروف کند. پس از آن که نام وی کمی بر سر زبان ها افتاد وی با رابطه ها و حاشیه هایی که ایجاد کرد توانست فالوور های بسیار زیادی پیدا کند.

ملیکا تهامی

ملیکا تهامی یکی دیگر از کاربران فضای مجازی بود که توانست خود را از طریق اینستاگرام به شهرت برساند. تهامی جزو سلبریتی های تهران به شمار می ود که در زمینه مدلینگ هم فعالیت کوتاهی داشته است و در حال حاضر خارج از ایران سکونت دارد.

صدف بیوتی

اگر به دنیای مدلینگ علاقه مند هستید نام صدف بیوتی را حتما شنیده اید. صدف بیوتی یکی از مدل ها و سلبریتی های تهران می باشد که به عنوان مدل لوازم آرایشی فعالیت دارد. وی در حال حاضر خارج از ایران و به همراه همسرش در دوبی زندگی می کند.

صدف طاهریان

صدف طاهریان ابتدا با بازیگری به شهرت رسید. پس از آن که در چند فیلم تلوزیونی ایفای نقش کرد کشف حجاب و به ترکیه مهاجرت کرد و با فعالیت به عنوان مدل توانست شهرت بسیار زیادی برای خود کسب کند. صدف طاهریان نیز در شهر تهران متولد شده است و اکنون ساکن استانبول است.

رها وانتونز

رها وانتونز یکی از رپر ها و اعضای گروه وانتونز می باشد. رها با فعالیت در زمینه موسیقی و با همکاری با گروه وانتونز توانست که شهرت زیادی برای خود پیدا کند.

کوروش وانتونز

اگه به دنیای رپ علاقه داشته باشید نام کوروش وانتونز را شنیده اید. کوروش یکی از سلبریتی های تهران می باشد که همانند رها عضوی از گروه وانتونز می باشد که توانست از این طریق به شهرت بالایی برسد و طرفداران زیادی پیدا کند.

هلیا گلبین راد

هلیا گلبین راد از دیگر سلبریتی های تهران بوده که با فعالیت مدلیگ توانست به شهرت برسد. هلیا گلبین راد متولد تهران می باشد و باتوجه به فعالیت هایی که دارد در حال حاضر خارج از ایران مشغول فعالیت و زندگی است.

ریحانه پارسا

نام ریحانه پارسا تا کنون احتمالا زیاد به گوشتان خورده است. ریحانه پارسا با بازی در چند فیلم سینما و تلوزیون توانست خود را به شهرت برساند اما به یکباره تصمیم به مهاجرت گرفت و با مهاجرت به ترکیه و ایجاد حاشیه های زیاد و مختلف توانست شهرت بسیار بیشتری برای خود به ارمغان بی آورد. وی اکنون ساکن شهر استانبول ترکیه است.

عکس سلبریتی های تهران را در کجا می توان مشاهده کرد؟
??????????????????

عکس سلبریتی های تهران را در کجا می توان مشاهده کرد؟

برای مشاهده عکس های سلبریتی های تهران کار آسانی دارید. امروزه عکس های زیادی از افراد ذکر شده در فضای مجازی و گوگل وجود دارد که شما به راحتی و تنها با یک جست و جوی ساده می توانید عکس های زیاد و متعددی را از این افراد مشاهده کنید. در طول این مقاله نیز تعدادی از عکس های این شاخ های مجازی برای شما منتشر شده است که می توانید از آن ها هم استفاده کنید.

آدرس پیج اینستاگرام سلبریتی های تهران را چگونه پیدا کنیم؟

با توجه به این که این شاخ های مجازی توانسته اند که طرفداران و فالوور های زیادی برای خود پیدا کنند، پیدا کردن پیج اینستاگرامی آن ها کار دشواری نیست. شما با جست و جوی نام سلبریتی مورد نظر خود در اینستاگرام می توانید وارد پیج وی شوید. البته ناگفته نماند که برخی از این سلبریتی ها تهران مانند امیر تتلو، داوود هزینه، میلاد حاتمی و وحید خزایی با توجه به حاشیه های بسیار زیادی که داشته اند پیجی در اینستاگرام در حال حاضر ندارند.

سلبریتی های تهران اکنون کجا سکونت دارند؟

در حال حاضر اکثر افرادی که در قسمت ابتدایی به عنوان سلبریتی تهران معرفی شدند در خارج از ایران سکونت دارند. عده زیادی از این افراد اکنون ساکن استانبول ترکیه هستند و عده ای دیگر نیز مانند صدف بیوتی در شهر دوبی در امارات متحده زندگی می کنند.

شغل هر یک از این سلبریتی های تهران چیست؟

افرادی که در این مقاله معرفی شده اند هر کدام فعالیت ها و شغل متفاوتی دارند. همان طور که گفته شد عده ای از آن ها با فعالیت های مجازی در اینستاگرام و حاشیه های ساختگی توانستند برای خود شهرتی ایجاد کننده و برخی دیگر نیز با فعالیت های مدلینگ توانستند نام خود را بر سر زبان ها بی اندازند.

سلبریتی های تهران چه حاشیه هایی داشته اند؟

سلبریتی های تهران چه حاشیه هایی داشته اند؟

امروزه هر کدام از سلبریتی ها با توجه به آن که همواره در چشم مردم هستند ممکن است حاشیه هایی داشته باشند. برخی از آن ها نیز مانند افرادی که معرفی شدند با ایجاد حاشیه های ساختگی سعی در جلب توجه و شهرت هستند. در بین افرادی که در این مقاله معرفی شدند دنیا جهانبخت، امیر تتلو، داوود هزینه، وحید خزایی و میلاد حاتمی و ریحانه پارسا جزو پر حاشیه ترین سلبریتی های تهران بودند که اکثر این حواشی از طریق اینستاگرام ایجاد شد و خود این افراد نیز در ایجاد این حواشی نقش داشتند تا بتوانند جلب توجه کنند.

درآمد هر یک از سلبریتی های تهران چقدر است؟

درآمد سلبریتی های تهران بستگی به فعالیت های آن ها دارد. به صورت کلی نمی توان عنوان کرد که در آمد هر یک از این سلبریتی ها چقدر است زیرا بر اساس فعالیت های خود درآمدی متفاوت دارند. افرادی مانند راها و کوروش وانتونز و امیر تتلو بخش زیادی از درآمد خودرا از طریق خوانندگی دریافت می کنند و عده ای نیز با فعالیت در فضای مجازی، مدلینگ و حتی سایت های شرط بندی درآمد های مختلفی دارند.

آهنگ های خوانندگان تهران را چگونه دانلود کنیم؟

برای دانلود آهنگ های خوانندگان تهرانی مانند تتلو، رها وانتونز و کوروش وانتونز و سایر سلبریتی های تهران که در زمینه خوانندگی فعالیت دارندتنها کافیست تا نام آهنگ را در گوگل سرچ کرده و آهنگ های آن ها را دانلود کنید.

فیلم های بازیگران تهران را در کجا می توان مشاهده کرد؟

فیلم های بازیگران تهران را در کجا می توان مشاهده کرد؟

برای مشاهده فیلم های بازیگران تهران می می توانید از طریق سایت های زیادی اقدام به دانلود آن ها کنید. برای این کار تنها کافیست تا نام فیلم را در گوگل سرچ کرده و با ورود به سایت های معتبر این فیلم ها را دانلود کنید. در حال حاضر سایت های بی شماری وجود دارند که شما برای دانلود فیلم می توانید از آن ها استفاده کنید.

کدام یک از سلبریتی های تهران ازدواج کرده اند؟

در بین افرادی که در مقاله معرفی شدند تنها خبر ازدواج صدف بیوتی به صورت رسمی منتشر شده است. مابقی آن ها مانند داوود هزینه، نیلی افشار و یا دنیا جهانبخت با ایجاد خبر های فیک مبنی بر ازدواج آن ها با افراد مختلف حاشیه هایی ایجاد کردند اما پس از مدتی مشخص شد که تمامی این اخبار تنها برای جلب توجه مخاطبان بوده و خبری از ازدواج آن ها نیست.

سوالات متداول

  1. معروف ترین سلبریتی های تهران کدامند؟

    در طول مقاله عده ای از سلبریتی های تهران به صورت جداگانه معرفی شده اند که با ورود به سایت می توانید بیشتر با آن ها آشنا شوید.

  2. سلبریتی های تهران کجا زندگی می کنند؟

    محل زندگی هر کدام از این افراد جداست و عده ای از آن ها در تهران و در داخل ایران و عده دیگری نیز در استانبول ترکیه و سایر کشور های خارجی مشغول زندگی و فعالیت هستند.

  3. عکس های سلبریتی های تهران را در کجا می توان مشاهده کرد؟

    شما با مراجعه به گوگل و سرچ نام افراد مورد نظر خود می توانید عکس های زیادی را از ان ها مشاهده کنید که در این مقاله هم تعدادی از عکس های این افراد منتشر شده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :